v6 vectra ja nakutusta
v6 vectra ja nakutusta
Nyt on ollut vectra seisonnassa jotain puolitoista kk. Eilen tossa kun käytin autoa, niin käynnin seasta erottui selvästi terävä nakutus. Eli mistähän mahtaapi johtua ? Öljyt ei ole mitkään parhaat mahdolliset joten kävin tänään ostamassa uudet, ja maanantaina vaihtelen. Kuulostaa ihan siltä että ääni tulis jostain venttiilien suunnalta, mutta miten tälläinen ääni voi ihan yht äkkiä tulla ? Niin ja kone on siis 2.5i v6
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
Re: v6 vectra ja nakutusta
mun calibra(v6) alkaa nakuttaa 2000rpm kohalla..mutta sen jälkee lakkaa..ei tääkää taida olla ihan normaalia?repa kirjoitti:Nyt on ollut vectra seisonnassa jotain puolitoista kk. Eilen tossa kun käytin autoa, niin käynnin seasta erottui selvästi terävä nakutus. Eli mistähän mahtaapi johtua ? Öljyt ei ole mitkään parhaat mahdolliset joten kävin tänään ostamassa uudet, ja maanantaina vaihtelen. Kuulostaa ihan siltä että ääni tulis jostain venttiilien suunnalta, mutta miten tälläinen ääni voi ihan yht äkkiä tulla ? Niin ja kone on siis 2.5i v6
Minkä ikänen 2.5 on??
Mulla '93 ja se o ihan normaalia..ei paha,ääni va ikävä.
Nähtävästi nostajat nakuttaa??..Kokeile fortea.
mulla loppu nakutus sillä..mut sit tein virheen ja laitoin GM.n longlifea,ja taas tikitikitiki. sitten myös kokeiltiin muita hyviä öljyjä,mut ei mtn..
Nyt o tehty uus forte ja käytetty kokoajan samaa (mobil1 5w50)mitä auto o aina syöny,ni on hiljentyny. mut ei hiljene enää kokonaan..koskaaaaaannn..
Mulla '93 ja se o ihan normaalia..ei paha,ääni va ikävä.
Nähtävästi nostajat nakuttaa??..Kokeile fortea.
mulla loppu nakutus sillä..mut sit tein virheen ja laitoin GM.n longlifea,ja taas tikitikitiki. sitten myös kokeiltiin muita hyviä öljyjä,mut ei mtn..
Nyt o tehty uus forte ja käytetty kokoajan samaa (mobil1 5w50)mitä auto o aina syöny,ni on hiljentyny. mut ei hiljene enää kokonaan..koskaaaaaannn..
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Selviskö repa jo tuo nakutuksen syy?? itellä sama ongelma calibran kans... pitkän seisonnan jälkeen nakunakunaku... pitäsköhän öljyt vaihtaa ku rupee oleen ajettu kohta 10000 ja joutuu kuitenki vaihtamaan...
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)