Moottorin kolahdus
Moottorin kolahdus
Kiihdyttäessä vaihdetta vaihdettaessa kuuluu konehuoneesta kolahdus. Voisiko tämä johtua siitä, että moottorin kannatinkumit olisivat kuluneet?
Ascona C 16NE - Vectra A C20XE - Vectra B X20XEV - Astra G Z22SE - Vectra C GTS Y22DTR - Insignia A20DTH
-
flying_man
- 'Kapitän'

Itselläni oli hajonnut moottorin hydraulinen tukikumi. Eka kolahdus kuului myös kiihdytettäessä, jolloin moottorin ja kumin välinen tappi repesi irti. Pariin viikkoon ei kuulunut mitään mutta sitten alkoi kolisemaan aina kiihdytettäessä ja siirryttäessä moottori jarrutukselle.
Vein jyväskylän autobestille ja vaihtoivat raidetangon pään sekä kummatkin etukallistuksen vakaimen yhdystangot. Sanoivat että niistä se varmasti johtui. Ääni kuitenkin jatkui ja päätin avata itse konepellin ja vika löytyi suoraan nenän edestä kymmenessä sekunnissa. Että näin merrkihuollossa. Tosin muuten olen kyllä olllut autobestiin tyytyväinen, mutta silti.
Vein jyväskylän autobestille ja vaihtoivat raidetangon pään sekä kummatkin etukallistuksen vakaimen yhdystangot. Sanoivat että niistä se varmasti johtui. Ääni kuitenkin jatkui ja päätin avata itse konepellin ja vika löytyi suoraan nenän edestä kymmenessä sekunnissa. Että näin merrkihuollossa. Tosin muuten olen kyllä olllut autobestiin tyytyväinen, mutta silti.