Elikkäs...selvitelläänpä ensin hieman taustoja. Olen väsäillyt kadetin digimittariston astran mittaristo kuoriin, enää vain tarvitsisi selvittää ettää missä vaiheessa kadetissa muunnetaan nopeusmittarin vaijerin tieto digitaaliseen muotoon. Tuleeko mittaristo taakse joku boksi vai onko se kokonaan erillisenä (missä?) ja mistä semmoisen boksin voisin itselleni ostaa?
Millä nimellä tämä ko. boksi kulkee?
Kadett E digimittaristo Astra F:ään
-
Astrakaahaaja
- 'Kapitän'

Kadett E digimittaristo Astra F:ään
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- opeltuning
- 'Senator'

Millä nimellä tämä ko. boksi kulkee?
-nopeusmittarin impulssianturi
niinkun edellä mainittu, tulee se anturi laatikkoon samaan kohtaan missä vajeri on eli kierrä vaijeri pois ja anturi tilalle ja sille sitten 3 johtoa +12V, maa ja keskimmäinen tais olla se impulssi mittaristolle. Niitä on sitten ainankin 3 eri impulssi arvolla olevaa, olikohan ne 6imp, 7imp ja 16imp mihin oon itse törmännyt.
-nopeusmittarin impulssianturi
niinkun edellä mainittu, tulee se anturi laatikkoon samaan kohtaan missä vajeri on eli kierrä vaijeri pois ja anturi tilalle ja sille sitten 3 johtoa +12V, maa ja keskimmäinen tais olla se impulssi mittaristolle. Niitä on sitten ainankin 3 eri impulssi arvolla olevaa, olikohan ne 6imp, 7imp ja 16imp mihin oon itse törmännyt.
-
Astrakaahaaja
- 'Kapitän'

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=93786
Löytyisköhän noita kytkentäkaavioita viä jostain?
Löytyisköhän noita kytkentäkaavioita viä jostain?