Mantaan keskuslukitus?
-
TranceSami
- 'Senator'

Mantaan keskuslukitus?
Onko kukaan laittanut B-Mantaan keskuslukitusta? Itse tilasin 26€ keskuslukitus sarjan. Saas nähdä että millanen on asentaa ja kuis sitten toimii.. Ajattelin tehdä niin että irroitan pelkääjän ovesta lukon niin että siitä ei tapahdu mitään että ainoastaan kuskin ovesta saa ovet auki
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti:
-
kumimuumi
- OCF Member

Eipä se kovin kummonen homma liene rakentaa ripustuksia ovimoottoreille ja vetää narut ovien sisään. Enemmän päänvaivaa teettää keskuslukon pitempiaikainen toimivuus.
Tossa mun "ivecossa" ei ole avaimen reikiä ovissa ollenkaan ja keskuslukko toimii miten sattuu... Keväämmällä sitten
Tossa mun "ivecossa" ei ole avaimen reikiä ovissa ollenkaan ja keskuslukko toimii miten sattuu... Keväämmällä sitten
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Mulla mantassa ollu keskuslukitus vuodesta 2000 eli siitä asti kun rakensin auton ja sitä ennen vastaava systeemi b asconassa eikä koskaan oo ollu mitään ongelmia.
Se on tosi helppo laittaa varsinkin mantassa kun sen moottorin saa tangolla kiinni siihen tankoon mikä menee lukitusnapille. Yleensä sarjassa tulee mukana erilaisia soviteosia/ tankoja jolla homman saa houidettua
Se on tosi helppo laittaa varsinkin mantassa kun sen moottorin saa tangolla kiinni siihen tankoon mikä menee lukitusnapille. Yleensä sarjassa tulee mukana erilaisia soviteosia/ tankoja jolla homman saa houidettua
Manta B 2.2 TIC / Astra H STW
Nyt tuli tilattua MH-Turvasta tommonen keskusyksikkö ja kaukarit tohon mantaan. Tuli ensin huomattua että ovissa on keskuslukon moottorit joten tilaus oli jo valmis siinä vaiheessa. Täytyy jossain vaiheessa asennella kun alkaa viikkovapaat niin kerkeää hyvin. Voin raportoida miten pelittänee 
Sitä saa mitä tekee.
Golden Boy kirjoitti:Ainakin Kadettiin oli pirun hankala saada asennettua keskuslukitusta mutta monta päivää kun yritin niin lopulta sain onnistumaan.
T. MäkiPoika
Itellä meni puolitoista tuntia ovipahvien irroituksineen ja asennuksineen E-kadettiin (visionin tarvikesarja).
Ovipellistä löytyi jopa valmiit reijät,johon vain pulteilla moottori kiinni,säädin lukitustangot sopivan kokoisiksi ja narut oven läpiviennistä kabiinin puolelle.
Kuskin puolelta kojelaudan alta löytyi samantien virtapiuhakin ja sopiva asennuspaikka keskusyksikölle.