Kesäks ois tarkoitus saada auto tiputettua korkeus/jäykkyys säädettävillä coil overeilla. Ehkä Fk tai Kw? Kokemuksia?
Minkä merkkistä sarjaa porukoilla on alla ja minkälaiset on ollu käyttää/säätää? Paljonko ootte suunnilleen tiputtanut?
Astra G säädettävät madallus sarjat
-
opel arska
- OCF Member 2024

Mulla on alla weitecin hicon gt sarja, eli korkeus säädöllä olikohan se etu 20-70mm ja takapää 20-50mm. en tarkalleen muista.
Pirun alas auton ainaki saa, noin puoleen väliin kärsii säätää ettei 17" pyörät ota kiinni, ongelmat tulee eturenkaissa, ottaa suojaan käännyttäessä.
korkeus säätö on täälä lumisemmilla alueilla hyvä, mut kierteitä saa aina puhistella, säätömutterit jumittelee ja aurauskulmat muuttuu ja niiden säätäminenki maksaa
Tasasilla teillä ja kesäkäytösä pirun hyvä, mutta muuta hyvää sanottaa ei ookkaan
talvella yhtä helevettiä ja muutenki niinku mikro autolla ajais. En osta toista yhtä kovaa sarjaa ainakaan tämän painoluokan ja näin lyhyt akseliväliseen autoon, ois pitäny ostaa tuo jäykkyys säädettävä eikä säästää 300e hinnassa 
Mun kohalla iskareiden kesto perseestä! 4 vuotta ja n.100tkm, nii etuiskareista nesteet pihalle. takapää niinku uus!
Pirun alas auton ainaki saa, noin puoleen väliin kärsii säätää ettei 17" pyörät ota kiinni, ongelmat tulee eturenkaissa, ottaa suojaan käännyttäessä.
korkeus säätö on täälä lumisemmilla alueilla hyvä, mut kierteitä saa aina puhistella, säätömutterit jumittelee ja aurauskulmat muuttuu ja niiden säätäminenki maksaa
Tasasilla teillä ja kesäkäytösä pirun hyvä, mutta muuta hyvää sanottaa ei ookkaan
Mun kohalla iskareiden kesto perseestä! 4 vuotta ja n.100tkm, nii etuiskareista nesteet pihalle. takapää niinku uus!
Käyttis vectra gts 1.9 cdti 150hp
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti