astra 2.0 16v dti vm -98
astra 2.0 16v dti vm -98
Eli tossa ois ukolla auton vaihto edessä. Joten olen suunnitellut lunastavani ton kyseisen astran itelleni. autolla ajettu 285 tkm. Ajettu miltein pelkästään matka ajoa ja aina roikasta lähteny aamulla. eli kuin kauan tuo mylly vielä sykkii?? Kun porukka puhuu et kohta on sitä sun tätä vikaa ja kanki ulos kyljestä... Kokemuksia?? Siinä on se se EI välijäähdytteinen kone, Pystyyks tohon lisää coolerin ihan tosta vain?? Vastaavaa hyötyä?? Ja sit mikä piru tuo egr vai mikä nyt olikaan mikä karstottaa imu sarjaa? epäilen et tossa on kans aika tukkeessa ku ei ikinä avattu ja tossusti ajettu. Ja vääntää alaalta todella heikosti. Varmaan ois ihan ok peli mulle ku matka ajoa itekin harrastan. Mut paukkua sais kyllä olla/tulla lisää.
Re: astra 2.0 16v dti vm -98
Juu. -98 ei ollut DTI:tä mallistossa Astrassa. -Vain Vectrasta tuttu 82hv DI-16V (DTL) Eli jos se tosiaan on pappereissa DTI, niin sitte cooleria vaan kehiin.gt 16v kirjoitti:Eli tossa ois ukolla auton vaihto edessä. Joten olen suunnitellut lunastavani ton kyseisen astran itelleni. autolla ajettu 285 tkm. Ajettu miltein pelkästään matka ajoa ja aina roikasta lähteny aamulla. eli kuin kauan tuo mylly vielä sykkii?? Kun porukka puhuu et kohta on sitä sun tätä vikaa ja kanki ulos kyljestä... Kokemuksia?? Siinä on se se EI välijäähdytteinen kone, Pystyyks tohon lisää coolerin ihan tosta vain?? Vastaavaa hyötyä?? Ja sit mikä piru tuo egr vai mikä nyt olikaan mikä karstottaa imu sarjaa? epäilen et tossa on kans aika tukkeessa ku ei ikinä avattu ja tossusti ajettu. Ja vääntää alaalta todella heikosti. Varmaan ois ihan ok peli mulle ku matka ajoa itekin harrastan. Mut paukkua sais kyllä olla/tulla lisää.
Tosin, itsellänikin on tuo DTL, jossa ei esim ilmamassamittareita näytä menevän samaan tahtiin kun DTI:n käyttäjillä. Omassani on saman verran mittarissa, ja konehuoneen puolelta on vaihdettu:
-Öljyt, suodattimet, polttoaineen paluuletkut, laturi, moniurahihna kiristimineen (muutaman kerran), joku moottorin kiinnike, akku ja muovikassillinen H7-polttimoita.
okei.
no se on sit jus tuo dtl 82 hv ja tosi nuha. ei siihen kyllä ole imamäärämittariakaan vaihdettu aikoihin. mut tuo kiristin, hihna ja laatikon öljyt viime vkl ja aikoinaan kaikki suuttimet. termari ja kaikee pientä. Ei se rankasu auta yhtää kävin tossa toissa viikolla tampereellä enkä ihan hiljaa ajanu, ei vaikutusta.