Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikkäs.... kyseinen auto voimakkaasti kiihdyttäessä nykii eikä tuumaa kiihtyä kunnolla.. missä vika??? tulpat vaihdettu vasta, eli tuskin niissä vikaa.
Onko muilla ollu samaa ongelmaa?
ooskari kirjoitti:Elikkäs.... kyseinen auto voimakkaasti kiihdyttäessä nykii eikä tuumaa kiihtyä kunnolla.. missä vika??? tulpat vaihdettu vasta, eli tuskin niissä vikaa.
Onko muilla ollu samaa ongelmaa?
Kenties tulpanjohdot. Itsellä ainakin loppu kaikki nykiminen kun ne vaihdoin.
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
2,5 v6 koneeseen oli kolmen eri hintaisia 50e 170e ja 330e. Kaks ensimmäistä varaosaliikkeestä ja jälkimmäinen merkkiliikkeestä Itse vaihdoin noi 170e hintaiset.
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kume kirjoitti:2,5 v6 koneeseen oli kolmen eri hintaisia 50e 170e ja 330e. Kaks ensimmäistä varaosaliikkeestä ja jälkimmäinen merkkiliikkeestä Itse vaihdoin noi 170e hintaiset.
Kume kirjoitti:2,5 v6 koneeseen oli kolmen eri hintaisia 50e 170e ja 330e. Kaks ensimmäistä varaosaliikkeestä ja jälkimmäinen merkkiliikkeestä Itse vaihdoin noi 170e hintaiset.
no niin elikkäs varaosaliikkeeseen siis!!! joo voi olla että ei kannata halvimpia ottaa... halvat eivät ole hyvät!
huomasin tässä eilen että joskus kiihtyy melkeen tasaisesti ja sitten joskus on kauhean vaikean oloista tuo kiihdyttäminen.... tosin "normaaliin" kiihdytyksessä ei ongelmia
Oliko boschit? Tiivistyikö kunnolla tulppaan?
Tollaiset löytyi kuin bougicord merkkiset. Ja tiivistyi kunnolla. Suosittelen.
ooskari kirjoitti:huomasin tässä eilen että joskus kiihtyy melkeen tasaisesti ja sitten joskus on kauhean vaikean oloista tuo kiihdyttäminen.... tosin "normaaliin" kiihdytyksessä ei ongelmia
Mulla teki ihan samaa. Jos heti tallas kaasun pohjaan niin alko pätkimään mut kun paino aluks kevyemmin ja sit tunkas pohjaan niin kiihtyi ihan normaalisti. Noiden johtojen vaihto auttoi asiaan.
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16