Mitä eroa on E-kadetin ja calibran etutolpissa?
Mitä eroa on E-kadetin ja calibran etutolpissa?
Eli sopiiko calibran navat E-kadetin tolppiin? Mitä muuta eroo niil tolpil on, ko en o nähny calibran tolppaa.
Miksi siihen tarvis saada Calibran navat, meinaakko vaihtaa jaon 5 pulttiseksi? Jos nelipulttisia napoja kaipaat niin mulla olis semmoset ylimääräisenä.
Laakerin sisähalkaisija on Calibroissa ja A Vectroissa 39mm jos Kadetissa on sama niin sen puolesta sopii, navan pituudesta ei sitten ole tietoa. Mulla on tossa tallilla 4 pulttiset Calibran/ A Vectran navat ja voin niitä mittailla jos kerrot mitä mittoja haluat.
Motonetin mukaan alla olevissa malleissa on sama napa ainakin osanumeron mukaan, jos siis puhutaan nelipulttisista.
PYÖRÄN NAPA OPEL KADETT ETUVETO 79--
ETUnapa 1,6SH-2,0/Diesel. . . . . . . . . . . . . . . . . . 21-1443 19.90 ???
PYÖRÄN NAPA OPEL CALIBRA
ETUnapa 2,0 --96. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21-1443 19.90 ???
PYÖRÄN NAPA OPEL VECTRA-A 88--95
ETUnapa 1,8-2,0/Diesel (33-h). . . . . . . . . . . . . . . 21-1443 19.90 ???
Alla linkki jossa kuva Calibran/ A Vectran tolpasta 5 pulttisella navalla jos siitä jotain apua on.
Kuva
Laakerin sisähalkaisija on Calibroissa ja A Vectroissa 39mm jos Kadetissa on sama niin sen puolesta sopii, navan pituudesta ei sitten ole tietoa. Mulla on tossa tallilla 4 pulttiset Calibran/ A Vectran navat ja voin niitä mittailla jos kerrot mitä mittoja haluat.
Motonetin mukaan alla olevissa malleissa on sama napa ainakin osanumeron mukaan, jos siis puhutaan nelipulttisista.
PYÖRÄN NAPA OPEL KADETT ETUVETO 79--
ETUnapa 1,6SH-2,0/Diesel. . . . . . . . . . . . . . . . . . 21-1443 19.90 ???
PYÖRÄN NAPA OPEL CALIBRA
ETUnapa 2,0 --96. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21-1443 19.90 ???
PYÖRÄN NAPA OPEL VECTRA-A 88--95
ETUnapa 1,8-2,0/Diesel (33-h). . . . . . . . . . . . . . . 21-1443 19.90 ???
Alla linkki jossa kuva Calibran/ A Vectran tolpasta 5 pulttisella navalla jos siitä jotain apua on.
Kuva
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Älkää muuten sitten ostelko noita motonetin napoja,vaikka halpoja onkin.
Itse tein sen virheen ja jarrulevy otti tolppaan kiinni,ennenkuin oli napaa vasten.
Laakeria vasten tuleva kaulus oli liian pieni,joten upposi liian syvälle tolppaan tuo napa.
Tuo ero oli niin pieni,ettei myyjäkään sitä huomannut,vaikka oli vanha napa mukana vertailukohteena.
Itse tein sen virheen ja jarrulevy otti tolppaan kiinni,ennenkuin oli napaa vasten.
Laakeria vasten tuleva kaulus oli liian pieni,joten upposi liian syvälle tolppaan tuo napa.
Tuo ero oli niin pieni,ettei myyjäkään sitä huomannut,vaikka oli vanha napa mukana vertailukohteena.