Spies Hecker maaleja olen itse käyttänyt pohjamaalaukseen! Olen vetänyt sen aina heti hiekkapuhalluksen jälkeen päälle.. hiekkapuhallettu pinta imaisee nimittäin tosi äkkiä kosteuden!
Löytyykö tuota Inertaa ihan perus maalikaupasta vai pitääkö suunnata automaalikauppaan?
Joku mainitsi tuolla volkkari voorumilla että Inerta 51 miox soveltuisi paremmin autokäyttöön? Onko näin?
Mä oon laittanuty sisälokasuojiin ja pohjaan Tikkurilan Rostex:ia Toimii kans tosi hyvin, mutta sen päälle ei voi maalata muilla maaleilla siksi vain pohjassa tms...
joo mutta en mä ihan pensselimaalilla viittis vedellä ulkopinnoille.. kun tarvis sellasta joka kestää päivänvaloa pyöreet kaaret ois tarkotus tässä alkukesästä vaihtaa..
Laivan pohjamaalia/Jäänmurtajan keulamaali kun telan/ruiskun kanssa vetelee niin kyl pysyy kosteudet sieltä pellin ja maalin valistä pois...kannattaa vaan tarkistaa ettei maalin alle jaa massaa tai bitumia koska tuo maali on sen verran vahvaa että se alkaa sulattamaan sen massa/bitumin ja nostaa sen pintaan ja sit siin käypi silleeen et eipä maali siitä kohdasta enää kuivukkaan...perkl ku ite tein ekal kerral ton virheen