Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
En nyt viitsi/kehtaa aloittaa uutta topiccii punakantisesta..
sori Miller.
Mikähän on pielessä ku kone täristää hiukan koko autoa tyhjäkäynnillä.??
kierrokset ihan normaalit. Tärinää esiintyy ainoastaan tyhjäkäynnillä riippumatta siitä onko kylmä tai lämmin kone.
Tuntus käyvän kumminkin nätisti. Kulkupuoli ja kaikki muu kunnossa.
Oisko kannakkeet huonossa kunnossa?
Tulpat ja johdot on aikas tuoreet.
meitzi kirjoitti:En nyt viitsi/kehtaa aloittaa uutta topiccii punakantisesta..
sori Miller.
Mikähän on pielessä ku kone täristää hiukan koko autoa tyhjäkäynnillä.??
kierrokset ihan normaalit. Tärinää esiintyy ainoastaan tyhjäkäynnillä riippumatta siitä onko kylmä tai lämmin kone.
Tuntus käyvän kumminkin nätisti. Kulkupuoli ja kaikki muu kunnossa.
Oisko kannakkeet huonossa kunnossa?
Tulpat ja johdot on aikas tuoreet.
Kiitoksia
Taitaa olla xe:n merkkivika pikku tärinät.. kyllähän sen perseessä tuntee käykö se vai ei
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
No kun täällä nyt dieselin äänistä puhutaan niin minun x20xev omppu on ääntäny jo vuoden niinku diesseli.. Mitään vikaa en oo löytäny mistä johtuis mut huvittaa ku parhaat kysyy kyydis et onko tää diesel..=) Ja 40tkm oon ajanu eikä tuo viel ainakaan oo räjähtäny;)
Tyhmänä tässä kyselen, mutta eikö se forté? pesu saata auttaa ainakin jossain venttiilin nakutustapauksissa? Eli aine koneeseen, käytetään kunnes nakutus loppuu -> vaihdetaan öljyt.
Ajattelin huvikseni 'pesaista' astran seuraavan ö-vaihdon yhteydessä.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Vaikkei nyt auto nakutakkaan vielä niin vanha omistaja on käyttänyt mobil rally formulaa ja vaihtanut ne 6000km välein. ite aatteli laittaa castrolin GTX magnatec 5W-40 öljyt eli onko ne paremmat vai mikä olis hyvä? noilla nyt ei mitään hirveetä hinta eroo taida olla.
mun 18e dieselöi kans kylmänä, kuulostaa iha transportterilt mut se o pitäny sitä jo 2 vuotta ja tehot on tallella. olen kuullu ettei olis suotavaa vaihtaa öljyn merkkiä samoille laakereille. taitaa olla amislegendaa.