vectran tankkaaminen!
vectran tankkaaminen!
Onko se samanlainen noissa kaikissa a malleissa että voi ku liruttaa sitä bensaa sisää tai muuten naks naks naks naks¤#!(!¤/# toi alkaa pikkuhiljaa kyrpimään naks koht menee naks naks auto vaihtoo naks...........????
ei riemulla rajaa kun ooppelilla ajaa
ei riemulla rajaa kun ooppelilla ajaa
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

aktiivihiilisuodatin tukossa?
mulla tekee kans samaa.
löytyy pelkääjän puolen etu-lokasuojan sisältä.
kaljatölkin kokonen suodatin joka kerää bensa höyryt tankista kaasarille.
eli heitä sillä sorsaa, ei oo ku haittaa.
en oo ite jaksanu vielä ottaa pois mutta ku lämpenee nii sitte
mulla tekee kans samaa.
löytyy pelkääjän puolen etu-lokasuojan sisältä.
kaljatölkin kokonen suodatin joka kerää bensa höyryt tankista kaasarille.
eli heitä sillä sorsaa, ei oo ku haittaa.
en oo ite jaksanu vielä ottaa pois mutta ku lämpenee nii sitte
Opel Vectra B CD 2.0 1997 Farkku (X20XEV)
Opel Corsa A 1.2s 1988
Opel Corsa A 1.2s 1988
Mulla on siellä semmonen sihti joka aiheutti naksahtelua mutta sitten tajusin pitää sitä pistoolia ei niin syvälläMake M kirjoitti:Älä työnnä sitä pistoolia pohjaan asti! jätä vaikka 3cm irti niin ei tarvitse itkeä täällä. Eihän siinä ole kun mutka ja suora putki tankkiin. Siitä mutkasta varmaan roiskuu takaisin pistooliin ja se pistooli katkaisee bensan syötön.
Mulla oli kans kadetissa ihan sama mitenkä päin sitä pistoolia piti ja miten syvällä. Aina joutui liruttamaan sitä menovettä. Ei huvittanu paljoo 10€ isommilla rahoilla tankata ainakaan pakkasella
Jotenkin sellanen mielikuva, että korjausvinkkinä olisi paineilmalla suhauttaa sieltä jokin ilmaletku puhtaaksi..
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Maken ei tarvii itse itkeä siellä, mä voin vaikka suihkuttaa kaarella sitä bensaa sinne reikää eikä se mee silti sen paremmin.
PS. Tuu ite tankkaamaan tätä niin tiedät enemmän.
Tankista menee ilmeisesti joku letku tonne suodattimelle?
Jos nappaan sen suodattimen pois, niin laittaa siihen väliin sitte jonku jatkopätkän mikä menee sit suoraan sinne kaasarille?
PS. Tuu ite tankkaamaan tätä niin tiedät enemmän.
Tankista menee ilmeisesti joku letku tonne suodattimelle?
Jos nappaan sen suodattimen pois, niin laittaa siihen väliin sitte jonku jatkopätkän mikä menee sit suoraan sinne kaasarille?