Calibra vanteet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
CalibraDTM
'Kapitän'
'Kapitän'

Calibra vanteet

Viesti Kirjoittaja CalibraDTM »

Elikkäs osaisiko kukaan kertoa että voiko calibraan pistää 18`vanteet ilman minkäänlaista muokkausta (kuinka leveä vanne saa olla?)?

Jos tuollaiset vanteet voi laittaa niin voiko sen jälkeen enää madaltaa auto vakiosta 40mm vai ottaako lokarit jo kiinni renkaisiin?

Jos joku osaa kertoa niin pistäkää vastauksia ihmeessä tulemaan
ja kiitos vastauksista etukäteen.
Mua voi koittaa mut mua ei voi voittaa!!!!!!!

BLING BLING!! **tun köyhät! ;)
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

http://www.opelclubfinland.fi/tekniikka ... ulukko.htm

Vanne: 7.25X18
Renkaat: 215/35-18

Taulukon mukaan ainakin tommosten pitäis pyöriä.
Corsa OPC -09
CalibraDTM
'Kapitän'
'Kapitän'

Mahtaakohan sinne mennä 225 leveet renkaat että ne mahtuu kääntyy ku toi 215 on aika kapee 18´ vanteeseen?

Kyllähän ton voi sitte sielä madaltaa sen -40mm vaikka siinä olis 18´ vanteet alla?

JS34
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JS34 »

CalibraDTM kirjoitti:Elikkäs osaisiko kukaan kertoa että voiko calibraan pistää 18`vanteet ilman minkäänlaista muokkausta (kuinka leveä vanne saa olla?)?

Jos tuollaiset vanteet voi laittaa niin voiko sen jälkeen enää madaltaa auto vakiosta 40mm vai ottaako lokarit jo kiinni renkaisiin?

Jos joku osaa kertoa niin pistäkää vastauksia ihmeessä tulemaan
ja kiitos vastauksista etukäteen.
Vanteen leveydellä ei ole sen ihmeemmin merkitystä mitä sinne saa laittaa.
Vanne jos sopii ylipäätään pyörimään alla, niin madaltaminen ei vaikuta asiaan millään tavalla.

CalibraDTM kirjoitti:Mahtaakohan sinne mennä 225 leveet renkaat että ne mahtuu kääntyy ku toi 215 on aika kapee 18´ vanteeseen?

Kyllähän ton voi sitte sielä madaltaa sen -40mm vaikka siinä olis 18´ vanteet alla?
Mikä sulla on vanne (minkä levynen/mikä ET) mihin olet laittamassa tota 225 rengasta?
Vanteen leveys ja ET vaikuttaa pääasiassa vanteen sopivuuteen, jos ne on oikeissa toleransseissa ja vanteella on vähintään 7½" leveyttä niin miksei se 225 sopisi...?
Kuva
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Kw -40mm 225/40/18" et 40. Mahtuu kääntymään helposti, mutta nopeimmissa töyssyissä tolla et:llä ottaa etukaariin kiinni eli kannattanee profiiliksi valita 35 tai 30 taikka rullata hieman kaaria.
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
CalibraDTM
'Kapitän'
'Kapitän'

kiitoksia todella paljon vastauksista.. tämä selventää erittäin paljon asiaa.

Vastaa Viestiin