dodii..kertokaa nyt miulle onko 96:n sport vecun ja ns.vakiovectran etujouisissa pituus eroa Soitin Timosen autoon ja yhtä viisaita olivat kuin minäkin, eli eipä tietoa jakaneet. Olen ostamassa etujousia, kun toinen on katkennut.
Kiitän jo etukäteen...
VectraCD kirjoitti:Onko CD Sportissa vakiojouset vai -20mm madaltavat jouset? Itse muistan jostain lukeneeni, että vain Sportissa on matalemmat jouset.
niin, siis mulla on jus toi CD Sport
onko kenelläkään fakta tietoa, kun ei ole mahdollisuutta irroittaa ja mennä jousi kädessä kauppaankaan. Kiitos.
Onnistuuko putsata paikallaan olevia jousia tunnuskirjaimien löytämiseksi? Erityypin jouset on käsittääkseni yksilöity kaksikirjaimisin tunnuksin. Jossain on kaksi valkeata isoa kirjainta maalattuna, niitten perusteella pitäisi pystyä tunnistamaan. Kertoisin, jos tietäisin mitkä kirjaimet pitäisi löytää... tavallisessa DTI:ssä ja V6:ssa on YC.
VectraCD kirjoitti:Onko CD Sportissa vakiojouset vai -20mm madaltavat jouset? Itse muistan jostain lukeneeni, että vain Sportissa on matalemmat jouset.
niin, siis mulla on jus toi CD Sport
onko kenelläkään fakta tietoa, kun ei ole mahdollisuutta irroittaa ja mennä jousi kädessä kauppaankaan. Kiitos.
Eikö faceliftin myötä tosta hävinnyt se CD-etuliite? Ja ajotietokone ja ja...
ouppelixi kirjoitti: dodii..kertokaa nyt miulle onko 96:n sport vecun ja ns.vakiovectran etujouisissa pituus eroa Soitin Timosen autoon ja yhtä viisaita olivat kuin minäkin, eli eipä tietoa jakaneet. Olen ostamassa etujousia, kun toinen on katkennut.
Kiitän jo etukäteen...
Homma hanskassa , tilasin paikallisesta Timosen Autosta tarvike jouset eteen hintaan 94 egee pari, alkuperäiset ois ollu ovh 270 egeä pari.. .
Ja tänään alkaa asennus...