Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Opel Senator Farmari Nummelassa.
    Kirjoittaja Astra G-98 »
    11 Vastaukset
    1865 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • Mikäköhän hajosi ?
    Kirjoittaja Roar »
    5 Vastaukset
    1040 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja t.steel
  • Tuleva Zafira B
    Kirjoittaja Veeksi »
    5 Vastaukset
    864 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja G T S
  • Päivän vaihtoauto....
    Kirjoittaja 0500_Ascona »
    1 Vastaukset
    820 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne T
  • astra gsi 16v
    Kirjoittaja Golffie »
    5 Vastaukset
    995 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ahnuld
  • Lotari pakkohuutokaupassa.
    Kirjoittaja MME »
    59 Vastaukset
    18869 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja haapio
  • kävikö kukaan huutamassa lotaria?
    Kirjoittaja tuomas. »
    1 Vastaukset
    899 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett2.0i
  • Sähkö ikkunat
    Kirjoittaja Farkku Obelix »
    4 Vastaukset
    979 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wesku79
  • Miten vahaat auton
    Kirjoittaja jjvirtan »
    59 Vastaukset
    9596 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Volkkarijermu
  • omegan käyttis..(taas kerran)
    Kirjoittaja hamaja »
    2 Vastaukset
    651 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veekuus
  • omega A:sta
    Kirjoittaja THEROCK »
    26 Vastaukset
    3013 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kume
  • kytkentäkaavio
    Kirjoittaja Mania »
    0 Vastaukset
    440 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mania
  • Vectra B irmscher farkku
    Kirjoittaja Rape »
    11 Vastaukset
    1613 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MAX
  • Apuja kaivataan
    Kirjoittaja OlympiaRekord »
    1 Vastaukset
    535 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Opel ripeä???
    Kirjoittaja Opel Astra »
    15 Vastaukset
    2401 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rieskale
  • Astra gsi
    Kirjoittaja Juspus »
    1 Vastaukset
    389 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opeltuning
  • Neuvoja ??Astra 1.6i Eco Merit Caravan 1997
    Kirjoittaja Halon »
    20 Vastaukset
    1860 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hartoj
  • tietosuoja
    Kirjoittaja gTs2.0 »
    3 Vastaukset
    619 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Opel astraG caravan p-autoksi katsastus?
    Kirjoittaja astraGcaravan »
    18 Vastaukset
    1838 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraGcaravan
  • OCF maailmalla
    Kirjoittaja Renex »
    17 Vastaukset
    2838 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juheksi
  • Sony-radio B-Vectraan (-01)
    Kirjoittaja vahlroth »
    1 Vastaukset
    435 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • vectran mittaristo
    Kirjoittaja -tomppa- »
    1 Vastaukset
    428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • 1.6sh porautus 1.8?????
    Kirjoittaja Jukka_L »
    3 Vastaukset
    549 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bone
  • ?Kokemuksia PPC-virityksestä?
    Kirjoittaja gTs2.0 »
    7 Vastaukset
    1201 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Omega b:n(v.96) automaatti-ilmastointi... kirous!!!
    Kirjoittaja Soke »
    8 Vastaukset
    1396 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Soke
  • Mikä kohtuu hinta calibralle?
    Kirjoittaja datzka »
    1 Vastaukset
    533 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rieskale
  • onkos tekniikan maailma testannut mv6:sta
    Kirjoittaja sss »
    0 Vastaukset
    426 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sss
  • GM osanumerot
    Kirjoittaja jipeeki »
    4 Vastaukset
    799 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja KPo
  • verovapaa 16 venanen
    Kirjoittaja tero2 »
    6 Vastaukset
    1265 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Ajotietokone ongelma...(Calibra)
    Kirjoittaja Won »
    13 Vastaukset
    1225 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccu-c20xe
  • Korisarjaa ja Omega B:hen?
    Kirjoittaja VilkkuS »
    1 Vastaukset
    506 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja timok
  • Ascona/Manta B Korjausopas ?
    Kirjoittaja Roar »
    2 Vastaukset
    624 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kumimuumi
  • Opel astra GLS caravan 1.6 -95
    Kirjoittaja toki »
    0 Vastaukset
    324 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja toki
  • Opel Manta 3.0i 24V GSi
    Kirjoittaja Einari »
    16 Vastaukset
    4264 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lazi
  • turbon huolto
    Kirjoittaja Calibra turbo »
    4 Vastaukset
    985 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja scott
  • Viro EU:hun - tuontiautoja Virosta?
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    8 Vastaukset
    1019 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega v6
  • Kysely Pohjois-Karjalan opelisteille
    Kirjoittaja leevi »
    10 Vastaukset
    870 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja duster
  • sopiiko Ascona C mittaristo Kadett E:n
    Kirjoittaja -tomppa- »
    5 Vastaukset
    545 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • Veropäätös
    Kirjoittaja Prayer »
    17 Vastaukset
    2149 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Omega b farkusta paku..
    Kirjoittaja Omega96 »
    0 Vastaukset
    342 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omega96
  • Omega B MV6 Ohjekirjaa?
    Kirjoittaja VilkkuS »
    1 Vastaukset
    363 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VilkkuS
  • Siisti museo-Kapitän -54
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    2 Vastaukset
    522 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • Astra H Sport 2,0 T
    Kirjoittaja veka »
    17 Vastaukset
    1852 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Calibrojen perusviat?
    Kirjoittaja datzka »
    2 Vastaukset
    527 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Soiled
  • Irmscher-Vectra
    Kirjoittaja zidec »
    0 Vastaukset
    610 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja zidec
  • Halukkaat niin laittakaa tänne tunaattuja E-kadetteja
    Kirjoittaja Miggo »
    2 Vastaukset
    586 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Skelektor
  • Nokian Opel Rekord
    Kirjoittaja Opel Astra »
    0 Vastaukset
    411 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opel Astra
  • Astra??
    Kirjoittaja omega 3000 »
    5 Vastaukset
    805 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega 3000
  • Miten calibran nuppi irti...?
    Kirjoittaja harza »
    6 Vastaukset
    698 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calibra-92
  • Omega 2,5v6 ei järkeä ostaa Suomesta
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    41 Vastaukset
    3826 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja