Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • sitähän minäkin....
    Kirjoittaja Opel Antti »
    1 Vastaukset
    595 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nooppeli98
  • Tyhmä kysymys...
    Kirjoittaja Opel Antti »
    2 Vastaukset
    659 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • paha aukko sivistyksessä....
    Kirjoittaja Opel Antti »
    1 Vastaukset
    656 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dormer
  • opel, minne menet ?
    Kirjoittaja NOesc »
    11 Vastaukset
    1122 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GT_Veccu
  • Kohtuuhintainen saksantuliainen Calibra 8-v ?
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    8 Vastaukset
    913 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zeni
  • B Vectraan uudet kaijuttimet
    Kirjoittaja Beagle »
    3 Vastaukset
    538 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja L@te
  • Calibra 4x4 turbo?
    Kirjoittaja Juha N. »
    4 Vastaukset
    755 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Heimo
  • Sulakkeen palaminen.
    Kirjoittaja SorZa »
    15 Vastaukset
    2291 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Flawa
  • G Astran pitkien valojen onkelma...
    Kirjoittaja Omenalimu »
    5 Vastaukset
    761 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • Opel Omega 2.5DTi Elegance Wagon Saksasta
    Kirjoittaja omegaman »
    0 Vastaukset
    385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omegaman
  • Kokemuksia 2.2 l Astra Sport Caravanista?
    Kirjoittaja OpelVectra »
    4 Vastaukset
    650 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OpelVectra
  • maalauksesta?
    Kirjoittaja Kadett-89 »
    1 Vastaukset
    586 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OpelKadettC
  • Astra G:n kiertoilmaläppä jumissa...
    Kirjoittaja MoS »
    0 Vastaukset
    417 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MoS
  • VECTRA B V6
    Kirjoittaja valmet »
    13 Vastaukset
    1338 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä
  • Paljonko 2.0 vectrankoneenne kuluttaa?
    Kirjoittaja GBS »
    7 Vastaukset
    640 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Vectra 2.0 Sport -98 hinta.....?
    Kirjoittaja 0500_Ascona »
    10 Vastaukset
    847 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 0500_Ascona
  • Vectra B V6 onko ongelmia ??
    Kirjoittaja Harski »
    7 Vastaukset
    820 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • G-Astran takasumuvalo
    Kirjoittaja jjruutiainen »
    2 Vastaukset
    390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • Löytyiskö keltään 16v Gsi kadetin "TM" testiä?
    Kirjoittaja kadetgsi89 »
    9 Vastaukset
    1039 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Arzka
  • neonvalot
    Kirjoittaja SkElEtOn »
    4 Vastaukset
    590 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SkElEtOn
  • Vectra -96 CD
    Kirjoittaja Vectraman »
    5 Vastaukset
    548 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ibbe
  • ooppeleiden myynti romahtanut?
    Kirjoittaja juha777 »
    18 Vastaukset
    1772 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja L@te
  • Mantan verot
    Kirjoittaja Petux »
    2 Vastaukset
    499 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Petux
  • Mantan huippunopeus?
    Kirjoittaja TranceSami »
    15 Vastaukset
    1426 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett2.0i
  • Calibra 1991
    Kirjoittaja galigristi »
    1 Vastaukset
    406 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • mistä löytys tai kellä ois Ascona C "TM" testiä
    Kirjoittaja nasus racing »
    5 Vastaukset
    507 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Uusi GTS-versio..pitääkö paikkaansa..
    Kirjoittaja »
    3 Vastaukset
    674 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Savonnlinnan valkea gt vectra
    Kirjoittaja Viper »
    33 Vastaukset
    3931 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SKL
  • Onko näkynyt H-Astra farmarin kuvaa ? Nyt on.
    Kirjoittaja tommyt »
    2 Vastaukset
    678 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • Ihanne Opel?
    Kirjoittaja Jope »
    54 Vastaukset
    5000 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • opel astra coupe turbo
    Kirjoittaja sjugel »
    12 Vastaukset
    1563 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • Auto alustapesuun pääkaupunkiseudulla?
    Kirjoittaja Tuna »
    3 Vastaukset
    656 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • opel omega farkku -95
    Kirjoittaja TG »
    2 Vastaukset
    524 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • Gsi Kadetti asiaa
    Kirjoittaja GSI 86 »
    14 Vastaukset
    1422 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nixuv
  • Nyt se opeli vaihtui... :/
    Kirjoittaja Scy »
    12 Vastaukset
    2205 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja L@te
  • Ascona B eroavaisuus paperi
    Kirjoittaja Jari520 »
    15 Vastaukset
    1482 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • E-Kadetin akselimassat?
    Kirjoittaja Rakett »
    0 Vastaukset
    236 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rakett
  • Manta i200
    Kirjoittaja Jari520 »
    11 Vastaukset
    1472 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nurminmi
  • Alumiinin kiillotusta/kromausta
    Kirjoittaja kadettgsi »
    25 Vastaukset
    2191 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Manta-A
  • Auton kääntämisteline
    Kirjoittaja Villelj »
    8 Vastaukset
    1127 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • Kadett D GTE:nettisivu
    Kirjoittaja Renex »
    9 Vastaukset
    1003 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Luu
  • Gsi Astran verot???
    Kirjoittaja kessi »
    2 Vastaukset
    480 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ahnuld
  • Kadett -89/90
    Kirjoittaja Kadett-89 »
    2 Vastaukset
    413 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sjugel
  • Vectra B etuvilkut????
    Kirjoittaja GBS »
    1 Vastaukset
    401 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • Paja Etelä- tai Itä-Suomessa
    Kirjoittaja opelsam »
    0 Vastaukset
    324 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opelsam
  • Opel-esittelyjä mm. Flash ym.
    Kirjoittaja J Turunen »
    5 Vastaukset
    823 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • TM:n GSi 16V Astran testit skannattuna...
    Kirjoittaja Ahnuld »
    8 Vastaukset
    1049 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jabajee
  • Käykö C-kadettiin
    Kirjoittaja 1.2c »
    3 Vastaukset
    679 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • Opelien Torx-ruuvien koot?
    Kirjoittaja stiflat »
    9 Vastaukset
    1268 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja icebox
  • Tulpat tiukassa?
    Kirjoittaja Vilkkis »
    9 Vastaukset
    1114 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilkkis

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja