Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • H4 -lisätehoa
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    17 Vastaukset
    2402 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne T
  • Onko Tunexin paketeille kellotettu varttimailia / 0-200 km/h
    Kirjoittaja Jope »
    12 Vastaukset
    2174 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ProStreet
  • OMEGA 2.4
    Kirjoittaja Ronson »
    2 Vastaukset
    584 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • Opel Tis
    Kirjoittaja imolsa »
    1 Vastaukset
    662 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MikkoV
  • Kumpi voittaa Opel vai Bmw?
    Kirjoittaja gsi kade »
    14 Vastaukset
    1639 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja stiflat
  • 4x4 2.0 8-venttiilisen Vectran kokemuksia?
    Kirjoittaja dormer »
    6 Vastaukset
    815 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja shishkebab
  • Astran takakaaret ruostuu...
    Kirjoittaja Lurttinen »
    4 Vastaukset
    1057 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja axeli
  • kuskinovi ei aukea
    Kirjoittaja OIU »
    2 Vastaukset
    602 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja deore
  • Uuden vectran pulttijako?
    Kirjoittaja Kume »
    4 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Ascona C GT/Sprint tietoutta.|Kadett asiaa.
    Kirjoittaja Kingis_ »
    25 Vastaukset
    1640 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • airbagin poisto??
    Kirjoittaja matti65 »
    6 Vastaukset
    918 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Riihis
  • Astra Gsi 16v??
    Kirjoittaja VauhtiVeikko »
    10 Vastaukset
    1729 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ahnuld
  • 4wd vectran polttoaineen kulutus
    Kirjoittaja haruotsa »
    5 Vastaukset
    659 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja shishkebab
  • -97 Vectran peruutusvalokytkin
    Kirjoittaja Härö »
    1 Vastaukset
    485 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja deore
  • B-Mantan osto
    Kirjoittaja miettinen »
    4 Vastaukset
    585 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja edelbrock
  • Outo ääni Zafiran kabiinissa
    Kirjoittaja JoneM »
    0 Vastaukset
    431 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JoneM
  • Opel-öljy
    Kirjoittaja astra coupe 2.2 »
    2 Vastaukset
    824 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja G T S
  • Sähköt kateissa! Miten vääntöö?
    Kirjoittaja Jakez »
    7 Vastaukset
    730 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Speitan
  • Omega 2.2 Classic -02
    Kirjoittaja Bagemo »
    1 Vastaukset
    446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ahnuld
  • Haaste Photoshoppaajille kun ei ite osaa käyttää PS:a
    Kirjoittaja G T S »
    13 Vastaukset
    1760 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • Calibrojen eroavaisuuksia
    Kirjoittaja Soiled »
    11 Vastaukset
    919 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja caliber
  • Rekord
    Kirjoittaja tare323 »
    0 Vastaukset
    340 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tare323
  • Tbo Calibra vs. A Omega 4.0 24V
    Kirjoittaja Jope »
    9 Vastaukset
    1692 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • tekstit takaluukussa
    Kirjoittaja suke »
    4 Vastaukset
    819 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorZa
  • Löytyykö testituloksia seuraavista ***löytyi***
    Kirjoittaja Jope »
    4 Vastaukset
    805 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Conaa.B.
  • onko ostamatta jättäminen kaduttanut
    Kirjoittaja janduli »
    8 Vastaukset
    1074 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JiiPee
  • Komponentti-apua Webastoon
    Kirjoittaja FC »
    0 Vastaukset
    367 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FC
  • H3
    Kirjoittaja SorZa »
    9 Vastaukset
    773 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tare323
  • Astran polttimoiden vaihto?
    Kirjoittaja LepopeL »
    3 Vastaukset
    713 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tare323
  • Vieläkö liikenteessä Ascona c 2.0 16v
    Kirjoittaja mikkosracing »
    31 Vastaukset
    4229 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • Opel Kadett E 2.0 16v Farkku
    Kirjoittaja mikkosracing »
    0 Vastaukset
    452 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikkosracing
  • Kadett E eri nimiä?
    Kirjoittaja Viper83 »
    9 Vastaukset
    991 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Tietoa Omegasta?...
    Kirjoittaja neo147 »
    8 Vastaukset
    1216 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja neo147
  • MItä eroja on A vectra 4wd 16 v verrattuna 8v malliin
    Kirjoittaja haruotsa »
    1 Vastaukset
    422 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ville
  • Omega A check-control
    Kirjoittaja cc »
    3 Vastaukset
    620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JV
  • Missä TM:ssä juttua A-vectroista?
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    3 Vastaukset
    1018 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PS
  • Digimittarista vielä kerran.
    Kirjoittaja Nic »
    0 Vastaukset
    419 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nic
  • Vectra B bensankulutus
    Kirjoittaja vectrasportti »
    25 Vastaukset
    2333 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • opeleiden ruostuminen?
    Kirjoittaja SkElEtOn »
    40 Vastaukset
    5095 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Varaosa(numero)kysymys
    Kirjoittaja Jukka T »
    8 Vastaukset
    781 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • Yleistietoa mantasta...?
    Kirjoittaja neo147 »
    7 Vastaukset
    824 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Omega 3000 24V käytettynä
    Kirjoittaja MSRWD »
    1 Vastaukset
    631 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JiiPee
  • Astra Cabriolet asiaa..
    Kirjoittaja villes »
    3 Vastaukset
    688 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Omega B mitä maksoitte autoveroa?
    Kirjoittaja jjvirtan »
    7 Vastaukset
    1039 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja i_kone
  • www.megafonia.fi
    Kirjoittaja Kaitzu »
    1 Vastaukset
    652 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja whpracing
  • saatiin perheeseen uus jäsen :)
    Kirjoittaja madi »
    13 Vastaukset
    1287 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K2Ri
  • KADETT CABRIO
    Kirjoittaja avo_raketti »
    3 Vastaukset
    593 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mylläri
  • Opeli Hollannista?
    Kirjoittaja jokke »
    6 Vastaukset
    1343 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jokke
  • Onko kellään kuvaa g astran konehuoneesta varustettuna karti
    Kirjoittaja Astra G-98 »
    2 Vastaukset
    509 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra G-98
  • Mikä Ooppeli on ajattomimman näköinen?
    Kirjoittaja Agemo »
    37 Vastaukset
    3405 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VilkkuS

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja