Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Spoikka
    Kirjoittaja pekuGM »
    2 Vastaukset
    621 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pekuGM
  • ABS jarrut rakettiin!
    Kirjoittaja Undertaker »
    8 Vastaukset
    819 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadettgsi
  • Enskesää kuumasti odotellen, puskuri projektia Opeliin ( kuv
    Kirjoittaja Skelektor »
    19 Vastaukset
    2163 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jani400
  • Oi Opel,missä lienet?
    Kirjoittaja M&K Tuning »
    3 Vastaukset
    1305 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Undertaker
  • Vectra B V6...
    Kirjoittaja omega 2.0turbo »
    5 Vastaukset
    1087 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PatriOotti
  • Kadett C Coupe GT/E
    Kirjoittaja GT/Evo »
    11 Vastaukset
    1859 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Madallusjouset motonetistä
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    26 Vastaukset
    2544 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ProStreet
  • mistä varusteluetteloja löytyy ?
    Kirjoittaja Köröttelijä »
    2 Vastaukset
    612 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Köröttelijä
  • Eberi huolto
    Kirjoittaja *DTI* »
    0 Vastaukset
    431 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja *DTI*
  • Ruusuja ja risuja 98-02 Omegoista
    Kirjoittaja Lucifer_ »
    2 Vastaukset
    642 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ahnuld
  • radion koodin syöttö?
    Kirjoittaja jukkasarki »
    2 Vastaukset
    738 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jukkasarki
  • Missa Astra F mallissa om 20LET vakiona....
    Kirjoittaja Miro.Simounen »
    22 Vastaukset
    3318 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jabajee
  • Opel Vectra -01 2.2 sport
    Kirjoittaja MiccoZ »
    19 Vastaukset
    2158 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wizard
  • x18xe penkitys tulos
    Kirjoittaja mke »
    14 Vastaukset
    1680 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Merchant
  • Vectran arvo käytettynä?
    Kirjoittaja axeli »
    17 Vastaukset
    2027 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja erikoisvanne
  • Ooppeli Saksasta?!
    Kirjoittaja korpi »
    11 Vastaukset
    1099 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • 'Entinen' ex-OCF Astra F... (?)
    Kirjoittaja hirvari »
    4 Vastaukset
    1079 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Penkitystä Oulussa?
    Kirjoittaja apache »
    6 Vastaukset
    780 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Melberi
  • ASTRA 2.0 16v -98 Sport Car
    Kirjoittaja syrus »
    0 Vastaukset
    410 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja syrus
  • Motor talk
    Kirjoittaja Renex »
    0 Vastaukset
    400 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • Mistä euroopasta kolariautoja
    Kirjoittaja Manta-A »
    7 Vastaukset
    951 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • Vectra C:n tuulilasi on täyttä pas...a
    Kirjoittaja Tomerell »
    17 Vastaukset
    2594 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja buutini
  • Missä olisi testejä Mantasta?
    Kirjoittaja TranceSami »
    7 Vastaukset
    819 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J Turunen
  • lukossa ja pysyy!
    Kirjoittaja hopeahuoli »
    7 Vastaukset
    1120 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hervast
  • calibra omistajat HUOM!!
    Kirjoittaja J.R »
    16 Vastaukset
    2586 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sauli
  • Opel Omega 3000 harrasteautoksi?
    Kirjoittaja sami vaan »
    16 Vastaukset
    2070 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja P. Lanttola
  • Autontuojia Saksasta, luotettava ja halpa ?????
    Kirjoittaja coupedeville »
    18 Vastaukset
    6634 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja korpi
  • aika villin näkönen c ascona...=)
    Kirjoittaja J.R »
    17 Vastaukset
    2003 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opelmeister
  • noobieasiaa
    Kirjoittaja noobie »
    9 Vastaukset
    856 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja noobie
  • Astra 1.8 gt -92
    Kirjoittaja Mark1 »
    7 Vastaukset
    683 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja snowy
  • Astran lämmityslaite
    Kirjoittaja kilroy »
    5 Vastaukset
    877 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opel 4 ever
  • Etu-umpiot keräävät kosteutta?
    Kirjoittaja Astra G-98 »
    4 Vastaukset
    716 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorZa
  • asconan etu iskarit
    Kirjoittaja olmala »
    5 Vastaukset
    609 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • valoista
    Kirjoittaja lse »
    0 Vastaukset
    490 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lse
  • c cona ei käynnisty
    Kirjoittaja Smellys »
    16 Vastaukset
    1210 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Smellys
  • ascona c:n prosenteista
    Kirjoittaja ascoona »
    16 Vastaukset
    1317 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Mitä eroja eri moottorimallien vaihteistojen, jne välillä
    Kirjoittaja Lurttinen »
    0 Vastaukset
    378 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • kirkkaat sivuvilkut astra f -92
    Kirjoittaja snowy »
    6 Vastaukset
    782 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jone
  • Kannattaako satsata vectra(99-01) ,(96-99) sijaan?
    Kirjoittaja Köröttelijä »
    3 Vastaukset
    599 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lk
  • 2.0 -91 A Veccu, aj. 340tkm, kannataako hankkia??
    Kirjoittaja Temezz »
    5 Vastaukset
    801 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Temezz
  • Astra F raitisilma suodattimesta
    Kirjoittaja Smack »
    7 Vastaukset
    790 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wesku79
  • Irmscher i35 versiot Vectrasta & Signumista
    Kirjoittaja Irmscher »
    2 Vastaukset
    732 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja axeli
  • Missä yleensä vika:penkinlämmittimet
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    4 Vastaukset
    870 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja icebox
  • Tiisseli Astraa ostamassa, mitä pitäs tietää...?
    Kirjoittaja Dj jonttu »
    3 Vastaukset
    710 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dj jonttu
  • kuinka paljon löytyy suomesta corsa b gsi?
    Kirjoittaja sss »
    25 Vastaukset
    3575 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa
  • Vectra C
    Kirjoittaja Hervast »
    7 Vastaukset
    756 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • uudesta omegasta ???
    Kirjoittaja O-MEGA »
    0 Vastaukset
    475 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja O-MEGA
  • Omega A STW pitäs saada alle...tietoa kaivataan!
    Kirjoittaja Temezz »
    5 Vastaukset
    648 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Autotuojan sivusto
    Kirjoittaja jjvirtan »
    1 Vastaukset
    670 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja RamiGsi
  • No entäs uuden auton massaus...
    Kirjoittaja G T S »
    40 Vastaukset
    4558 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja G T S

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja