Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Neuvoja uudelle Opel kuskille -->
    Kirjoittaja myrkki »
    69 Vastaukset
    15227 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Irmscher-vanteiden myyjä Suomessa?
    Kirjoittaja Wesu »
    5 Vastaukset
    635 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bone
  • Signum tai vactra Ceen polttimovalon kuittaus
    Kirjoittaja xeriesturf »
    7 Vastaukset
    354 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Ajoneuvovero tiedot ilmaiseksi netistä .
    Kirjoittaja sepse »
    0 Vastaukset
    471 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sepse
  • Opel Zafira OPC tehot?!?
    Kirjoittaja FinBastard »
    13 Vastaukset
    2018 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FinBastard
  • Myynti-ilmoituksien tulkintaa
    Kirjoittaja sepse »
    12 Vastaukset
    997 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nikkei
  • Opel Kapitän
    Kirjoittaja Opel Kapitän A 1967 »
    3 Vastaukset
    446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -JR-
  • zafira A kokemuksia?
    Kirjoittaja cb600 »
    3 Vastaukset
    288 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja seeklima
  • Uusi-vanha-ooppeli tallissa nyt Vectra C 2.2 -04
    Kirjoittaja Timmyes »
    7 Vastaukset
    857 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iro
  • Ruostekorjausta Lahden alueella?
    Kirjoittaja pläsäri »
    11 Vastaukset
    985 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Irmscher DTM Edition Coupe
    Kirjoittaja Omenalimu »
    10 Vastaukset
    848 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • Zafira 1,8 nykii
    Kirjoittaja mande »
    32 Vastaukset
    1746 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Säteilylämmittimen asennuspaikka signum 2.0T
    Kirjoittaja xeriesturf »
    3 Vastaukset
    274 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Saab
  • 2D Coupe A vectra projekti 2002-2012 Juhlavuosi
    Kirjoittaja Rollotti »
    0 Vastaukset
    327 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rollotti
  • Astra H ei lämpene pakkasella
    Kirjoittaja rikarto »
    5 Vastaukset
    2430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra97
  • Saa poistaa
    Kirjoittaja jheinonen »
    2 Vastaukset
    582 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • omega farkku 97 tuning osaa mistä kannattas tilata?
    Kirjoittaja Nak3dCh3f »
    1 Vastaukset
    162 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nak3dCh3f
  • Astra H tilattu
    Kirjoittaja Astra_X_2 »
    1055 Vastaukset
    228397 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja O-Belix
  • Ostaako Omega vai ei....
    Kirjoittaja Resupekka »
    13 Vastaukset
    1300 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Resupekka
  • Opel 4D VECTRA 2.0I-16V-CDX-A vm.1994
    Kirjoittaja Vekotin2010 »
    1 Vastaukset
    228 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Direct22
  • Opel vectra c 2.2 2003-2008 bensa
    Kirjoittaja Opel92 »
    22 Vastaukset
    5339 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kilsberi
  • Korjaamoa pääkaupunkiseudulla?
    Kirjoittaja 88888888 »
    2 Vastaukset
    261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • Takasumuvalot eivät toimi!
    Kirjoittaja qraparta »
    7 Vastaukset
    1133 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja qraparta
  • Jostain virtaa led-nauhoille !
    Kirjoittaja for_123 »
    11 Vastaukset
    3620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vetkula4x4
  • 280tkm ajettu Z22SE. Kiristin ongelmia?
    Kirjoittaja Undertaker »
    78 Vastaukset
    6711 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Undertaker
  • Vectra GTS -04 vikavalo !!
    Kirjoittaja for_123 »
    2 Vastaukset
    349 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja for_123
  • opel frontera 2.2 vai 2.4
    Kirjoittaja arskao »
    2 Vastaukset
    294 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja arskao
  • Zafira 1.7cdti vm 2009
    Kirjoittaja mikki osmo »
    4 Vastaukset
    483 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Kakkosautoksi Opel vaan mikä
    Kirjoittaja LepopeL »
    3 Vastaukset
    523 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuke
  • C vectran akkukotelonsuojasta.
    Kirjoittaja rami.jarvinen »
    5 Vastaukset
    411 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rami.jarvinen
  • opel zafira 2.0 dti
    Kirjoittaja hate64 »
    0 Vastaukset
    101 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hate64
  • Insignia kokemuksia?!
    Kirjoittaja BsportHB »
    1 Vastaukset
    1204 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • ASTRA J TIETOKONEEN OHJELMOINTI
    Kirjoittaja ranttila »
    5 Vastaukset
    1156 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sanzzi
  • Miten Zafira B ajovaloautomatiikka ?
    Kirjoittaja Rado »
    18 Vastaukset
    1276 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jaripk
  • Op-com/tosiaanko vain 2000 ja myöhempiin vm
    Kirjoittaja sepse »
    9 Vastaukset
    430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AMP
  • op-com on hyvä laite
    Kirjoittaja keku79 »
    1 Vastaukset
    311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vetkula4x4
  • Halpa korjaamo Tampereelta?
    Kirjoittaja _Sanna_ »
    12 Vastaukset
    884 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _Sanna_
  • Moottorin pesu Rovaniemellä
    Kirjoittaja Horst Wessel »
    1 Vastaukset
    250 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • opel vectra b 95e 10
    Kirjoittaja zz-top1 »
    1 Vastaukset
    152 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • -09 Insignia farkku 2l cdti, jakoketju vai hihna
    Kirjoittaja Samurai12 »
    1 Vastaukset
    426 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Masi
  • Zafira B matkapuhelinvalmius ?
    Kirjoittaja Rado »
    1 Vastaukset
    143 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • C kadett SR sähkökuva
    Kirjoittaja Tantsku88 »
    1 Vastaukset
    364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dino
  • Vectran mallisto: mistä tietää onko Enjoy....?
    Kirjoittaja mintsu-69 »
    6 Vastaukset
    605 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Mitä kaikkea voi OP-COM:lla tehdä ?
    Kirjoittaja Rado »
    3 Vastaukset
    607 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Astra G 98->
    Kirjoittaja Sumi »
    3 Vastaukset
    486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SportsTourer1.6T
  • Zafira B 1.9CDTI hehkun rele & sulake ?
    Kirjoittaja Rado »
    22 Vastaukset
    1973 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • kaukosäätö
    Kirjoittaja jom-70 »
    1 Vastaukset
    290 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • Zafira B 1.9CDTI 150HV manuaalin SPORT-nappi ?
    Kirjoittaja Rado »
    7 Vastaukset
    379 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira
  • Hyvää Joulua !!
    Kirjoittaja juuus »
    0 Vastaukset
    188 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juuus
  • kadettiin perä
    Kirjoittaja vattu »
    5 Vastaukset
    373 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja