Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Ruumisauto.fi -sivusto ja Opel hautausatot
    Kirjoittaja saul »
    21 Vastaukset
    4091 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarzki
  • Tietääkö kukaan?....
    Kirjoittaja juujoo »
    2 Vastaukset
    788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juujoo
  • Missa Vectra-C on uus laatikko?
    Kirjoittaja AussiVectra »
    12 Vastaukset
    1134 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AussiVectra
  • Opel Omega A
    Kirjoittaja MarkuzT »
    8 Vastaukset
    975 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MarkuzT
  • kiitos ei maksa mitään !!!
    Kirjoittaja waldos »
    14 Vastaukset
    2816 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VECTRA GT 16v
  • Etsin entistä autoani ( c kadett 2.0 iyf-328 )
    Kirjoittaja santtu »
    2 Vastaukset
    692 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja santtu
  • Avaimista.
    Kirjoittaja taustatuki »
    9 Vastaukset
    1438 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ile84
  • bensamittari vai ajotietokone
    Kirjoittaja joni04 »
    35 Vastaukset
    4161 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JuhaKHJ
  • a omega:n moottori koodit?
    Kirjoittaja nofuture »
    9 Vastaukset
    830 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • Ohjekirja
    Kirjoittaja Mallikas »
    5 Vastaukset
    711 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mallikas
  • Mikä onkaan F Astran "paras kone"?
    Kirjoittaja Petteri A »
    28 Vastaukset
    3057 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Luu
  • OPEL loistaa 2008 laaturaportissa entistä kirkkaampana
    Kirjoittaja Veeksi »
    34 Vastaukset
    4139 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samulis
  • OPC astra kokemuksia
    Kirjoittaja teme_p »
    14 Vastaukset
    3890 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Leteensuon Arjalainen
  • Vähäpäästöisyys
    Kirjoittaja pci »
    21 Vastaukset
    1650 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Etsin entistä autoani( kadett gsi 16v)
    Kirjoittaja Kat42 »
    23 Vastaukset
    2456 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kat42
  • mitä mieltä astra gsi 1.8 16v?
    Kirjoittaja R.Lehtinen »
    8 Vastaukset
    738 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja R.Lehtinen
  • Oman harrastebiilin kausisäilytys?
    Kirjoittaja Waunu »
    25 Vastaukset
    2019 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Simo
  • Opel astra 2.2 Sport
    Kirjoittaja ryynanen »
    16 Vastaukset
    6996 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraturbo2,0
  • G Astran järkevä hinta?
    Kirjoittaja JnW »
    3 Vastaukset
    841 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Boah
  • S60 Opel Omega/Lotus, Calibra, Vectra -teemat
    Kirjoittaja LouCCu »
    98 Vastaukset
    13189 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sendu
  • Opel Omega B vm 1995 sisätilan lämpöisyys.
    Kirjoittaja MMI »
    29 Vastaukset
    5113 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilpuri100
  • Vectra B kysymyksiä
    Kirjoittaja palehti »
    19 Vastaukset
    5467 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AksuPaksu
  • frontera
    Kirjoittaja gsi400_mad »
    1 Vastaukset
    452 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palle
  • Commodore
    Kirjoittaja MarkuzT »
    15 Vastaukset
    2198 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MarkuzT
  • Vectra B -99 voyage Varttimaili ym specsiä (testattu) x20xev
    Kirjoittaja kingiz »
    7 Vastaukset
    1108 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja minizz
  • Outo homma A Omegassa
    Kirjoittaja B Ascönä »
    7 Vastaukset
    831 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • C-Vectran vaihto tuoreempaan (bensa -> diesel)
    Kirjoittaja Hyrysysy »
    4 Vastaukset
    968 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hyrysysy
  • Mistä löytyis A omegan suoritusarvot netistä????
    Kirjoittaja villep »
    2 Vastaukset
    568 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jack04
  • Kimppatilaus Saksasta! Itselleni projektorivalot (tummat)
    Kirjoittaja lemminkäinen »
    126 Vastaukset
    16970 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja racet
  • Suomi Calibran hinta-arvio
    Kirjoittaja Damage Inc. »
    7 Vastaukset
    1725 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • vika koodien lukukaapelista
    Kirjoittaja lepo89 »
    3 Vastaukset
    660 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lepo89
  • Mahdollisesti Calikkaa ostamassa
    Kirjoittaja Terza »
    3 Vastaukset
    728 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja koukkula
  • Vuoden 1990 Vectran vaihto uudempaan - Opel vai Peugeot?
    Kirjoittaja ARavila »
    58 Vastaukset
    4731 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Rakentelu tai säilytys tilaa vuokrattavissa!
    Kirjoittaja astraali 1.8 16v sport »
    0 Vastaukset
    580 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraali 1.8 16v sport
  • Omega B 2.0 kokemuksia
    Kirjoittaja tuleva-opelisti »
    13 Vastaukset
    1268 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JoGo
  • tallitilaa vuokralle????
    Kirjoittaja VECTRA GT 16v »
    0 Vastaukset
    580 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VECTRA GT 16v
  • Opel Miitti!
    Kirjoittaja vanhatapio-79 »
    5 Vastaukset
    1130 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Tietoa eräästä C-Kadetista
    Kirjoittaja GSi+to4 »
    0 Vastaukset
    805 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GSi+to4
  • Merkkihuollosta!
    Kirjoittaja sinaappi »
    13 Vastaukset
    1384 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sinaappi
  • MV6 ohituskiihtyvyys
    Kirjoittaja Vekku »
    16 Vastaukset
    3390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jheinonen
  • Nyt munsta tulee opeli mies.
    Kirjoittaja harrastelija75 »
    10 Vastaukset
    2488 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Arskari
  • Kokemuksia Astra G 2.0 DTI
    Kirjoittaja rasanttu »
    2 Vastaukset
    1982 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rasanttu
  • VECTRA 2.2 Comfort Business Wagon
    Kirjoittaja Tipa »
    2 Vastaukset
    870 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mosir
  • Opel hybridi: Stir-Lec1
    Kirjoittaja Jarno »
    2 Vastaukset
    613 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Omega A ostamassa?
    Kirjoittaja JeeBa »
    45 Vastaukset
    4380 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ka00z
  • Taas uusi ajopeli; Opel Tigra.
    Kirjoittaja HaKy »
    4 Vastaukset
    1389 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iso-O
  • Astran farmari 2000
    Kirjoittaja beppo »
    13 Vastaukset
    1745 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJunior
  • VARASTETTU ***Löydetty***
    Kirjoittaja opeliton »
    29 Vastaukset
    5247 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gsi2.0
  • Opelin huolto Kuopiossa
    Kirjoittaja Josie »
    11 Vastaukset
    2836 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OA
  • Astra coupe NEF-961 kenen vanha?
    Kirjoittaja Jay_S »
    0 Vastaukset
    863 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jay_S

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja