Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • 2.0 TD vectraa ostamassa?
    Kirjoittaja jjvirtan »
    6 Vastaukset
    716 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • vectra b 1.8 bensankulutus tyhjäkäynnillä?
    Kirjoittaja vihrea_menninkainen »
    9 Vastaukset
    974 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Paljonko maksaisit v2001 2.6 vecusta?
    Kirjoittaja Vortexilla »
    6 Vastaukset
    2847 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vortexilla
  • Ostin ooppelin ja sen khyllä huomaa!
    Kirjoittaja Saintiel »
    36 Vastaukset
    4126 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • auto-oplia?
    Kirjoittaja mtt »
    5 Vastaukset
    2230 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja guruman
  • Astra F -97 caravan kallistuksenvakaajan pää
    Kirjoittaja Diizei_ »
    2 Vastaukset
    493 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jalu78
  • Paimiolaiset huomio! Kenen tum. sin. Astra G
    Kirjoittaja Osku »
    3 Vastaukset
    961 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Osku
  • Omega A
    Kirjoittaja McJontte »
    1 Vastaukset
    513 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • B Vectran valojen suuntaus
    Kirjoittaja heolko »
    7 Vastaukset
    2303 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja heolko
  • Sisätilan pistoke, puhaltimelle teline?
    Kirjoittaja yeharl »
    3 Vastaukset
    557 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Helpless
  • Merkkiliikkeen varaosahinnat
    Kirjoittaja timiwild »
    17 Vastaukset
    2093 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • astra g ilmastoinnista
    Kirjoittaja al_astra »
    4 Vastaukset
    797 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jacce
  • Tunteeko kukaan mustosen kadettia??
    Kirjoittaja ascona77 »
    23 Vastaukset
    3463 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja racetti
  • omega b sähkö hämminki
    Kirjoittaja mpj78 »
    6 Vastaukset
    776 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuminilkka
  • Opel Calibra - Ajotietokone!
    Kirjoittaja Eagle| »
    17 Vastaukset
    2138 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Kutos a-vecut!
    Kirjoittaja cor54 »
    0 Vastaukset
    416 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cor54
  • basalagen???
    Kirjoittaja top69 »
    4 Vastaukset
    576 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Vectra B outo sähkö vika ??
    Kirjoittaja undoman27 »
    0 Vastaukset
    556 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja undoman27
  • faktaa kadonneesta turbo kadetista
    Kirjoittaja racetti »
    15 Vastaukset
    4435 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja joni.p
  • F Astra kysely
    Kirjoittaja Mokki »
    29 Vastaukset
    3089 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ji-pe
  • sovitetta 3.0 24v:n massamittariin?
    Kirjoittaja taippa »
    4 Vastaukset
    484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Anakonda
  • Monesko Opelisi on? Tyyppikilvestä?
    Kirjoittaja cor54 »
    1 Vastaukset
    743 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Opel Corsa 1.4 i Sport-kokemuksia?
    Kirjoittaja Mopoilija »
    4 Vastaukset
    1191 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ganza
  • Missä hinnoissa 3.0 24v farkut?
    Kirjoittaja taippa »
    17 Vastaukset
    1434 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja makkis82
  • käykääpä kurkkaamassa...
    Kirjoittaja mtt »
    0 Vastaukset
    587 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mtt
  • Sisätilan lämmitintä??
    Kirjoittaja ascona77 »
    5 Vastaukset
    667 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona77
  • -86 Kadetin merkkivalot hehkuu tyhjäkäynnillä.
    Kirjoittaja Pecan »
    5 Vastaukset
    555 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja erehdys nro:3
  • Onko tuttu vectra
    Kirjoittaja jalu78 »
    7 Vastaukset
    1458 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nikson
  • omega a1 2.0 cd(?) -87 muistilista
    Kirjoittaja fuzaa »
    5 Vastaukset
    633 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja fuzaa
  • vectra b dt1 2.0 16v
    Kirjoittaja Hansu76 »
    1 Vastaukset
    597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rgs1
  • Millaisilla renkailla ajelet??
    Kirjoittaja Mopoilija »
    85 Vastaukset
    10311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarzki
  • B Vectran noob kyssäreitä,jos joku viittii vastailla.
    Kirjoittaja Jarppa30 »
    11 Vastaukset
    1769 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • olisi tarkoitus rakentaa 2.0 turbo cih moottori apua kiitos
    Kirjoittaja temppa83 »
    23 Vastaukset
    3407 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja temppa83
  • Omegan tuulettajanmoottorinkatkaisijan vaihto
    Kirjoittaja tomba73 »
    3 Vastaukset
    553 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • Calibraan sataa sisälle
    Kirjoittaja ain0 »
    8 Vastaukset
    1545 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sanek
  • keltaisen F Astran omistajat
    Kirjoittaja jalu78 »
    9 Vastaukset
    897 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jalu78
  • kytkentäkaavio
    Kirjoittaja calibra2.5v6 »
    5 Vastaukset
    820 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MAX
  • Letti-ascona b nettiautossa
    Kirjoittaja kumimuumi »
    38 Vastaukset
    4983 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Cona ei käynnisty, mikä neuvoksi?
    Kirjoittaja Smellys »
    5 Vastaukset
    1067 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja turbo4wd
  • Ruostuuko Omegat muilla?
    Kirjoittaja Ruostuva Omega »
    37 Vastaukset
    6723 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ruostuva Omega
  • Omegan VETOKOUKKU
    Kirjoittaja Tosinuija »
    0 Vastaukset
    530 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tosinuija
  • Ascona B kytkentäkaavio?!?! Pulassa...
    Kirjoittaja -WW- »
    5 Vastaukset
    1086 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja KADETT GT/E
  • Korin/Tekniikan vaihto
    Kirjoittaja Kessu »
    8 Vastaukset
    960 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kessu
  • astran puhallin
    Kirjoittaja timo kuvaja »
    2 Vastaukset
    658 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Antero
  • A-Vectraan nopeaa apua!!
    Kirjoittaja fortsoni »
    2 Vastaukset
    621 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja O.P.A
  • Omegan seuraaja?
    Kirjoittaja peppesopel »
    6 Vastaukset
    867 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja djtonzah
  • Tunkkainen haju POIS
    Kirjoittaja jermu »
    22 Vastaukset
    3009 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • steinmetz maahantuojat?!
    Kirjoittaja niema84 »
    4 Vastaukset
    970 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja P. Lanttola
  • missä mahtaa sijaita nykyään...
    Kirjoittaja j-ptuning »
    1 Vastaukset
    821 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mtt
  • Vielä mv6 vs 2.5
    Kirjoittaja DjFaSt »
    32 Vastaukset
    4131 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja