Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Opel huolto helsinki/espoo
    Kirjoittaja BH-SF »
    4 Vastaukset
    3787 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä
  • Bensaa tankkiin (Corsa A)
    Kirjoittaja Samu »
    3 Vastaukset
    568 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Omega B -97, onko kannattava hankinta?
    Kirjoittaja villes »
    11 Vastaukset
    1239 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jabbu
  • Vinyylikaton tekijöitä???
    Kirjoittaja Ville »
    1 Vastaukset
    379 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Amppa
  • Kadetin tyhjäkäynti
    Kirjoittaja Rami L »
    0 Vastaukset
    310 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rami L
  • Kadettien mallit ja vuodet. Kiitos
    Kirjoittaja menOPELi »
    2 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Henkkis
  • Vectra 2.0 -99 kannatava ostos/ sopiva hinta?
    Kirjoittaja J-man »
    14 Vastaukset
    1229 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira
  • Onko A2-Vectrassa sama kone kuin A1:ssä(8v)
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    5 Vastaukset
    674 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja arsi
  • Onko kukaan tuonut 3 litraista A omegaa viimeaikoina?
    Kirjoittaja caravaanari3,0 »
    10 Vastaukset
    1220 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja caravaanari3,0
  • Hälytinsuosituksia/varotuksia?
    Kirjoittaja Jutta »
    5 Vastaukset
    661 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Onpa siinä harvinaisuus
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    13 Vastaukset
    1483 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • c30se tulpan johdot
    Kirjoittaja K@rtsa »
    8 Vastaukset
    657 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K@rtsa
  • Kannattako ostaa..
    Kirjoittaja Ensilelu_00 »
    6 Vastaukset
    1093 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pölmi
  • #fincalibra @ Quakenet irkkikannu.
    Kirjoittaja datzka »
    0 Vastaukset
    437 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja datzka
  • Onko noissa tuontiautoissa sivuvilkkujen johdot?
    Kirjoittaja caravaanari3,0 »
    5 Vastaukset
    865 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rust_
  • opel ruotsista
    Kirjoittaja jalu78 »
    17 Vastaukset
    1895 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Racoon
  • Voltti mittari
    Kirjoittaja ascona77 »
    4 Vastaukset
    704 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Opelhuoltoa?
    Kirjoittaja L@te »
    14 Vastaukset
    1993 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • calibran luistonesto ja outo vika...
    Kirjoittaja jtaskinen »
    0 Vastaukset
    359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jtaskinen
  • tigra 2.0
    Kirjoittaja GF »
    4 Vastaukset
    764 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi
  • B-Vectran sähköpeilien säätö
    Kirjoittaja Härö »
    1 Vastaukset
    396 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • B- vectran turvatyynyvalo palaa mittaristossa
    Kirjoittaja Jokeri »
    24 Vastaukset
    2144 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GameOver
  • VARASTETTU MANTA!!! Löytynyt
    Kirjoittaja Jari520 »
    1 Vastaukset
    1020 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Crazax
  • Vikakoodi 145(Ajonesto) Omegassa?
    Kirjoittaja astens »
    3 Vastaukset
    640 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AnHei
  • B-Vectran (2.0 sport caravan -98) laturin koko?
    Kirjoittaja rannari »
    2 Vastaukset
    434 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja henaik
  • Astra F sivuvilkkujen vaihto
    Kirjoittaja Jortunar »
    1 Vastaukset
    361 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jortunar
  • millainen teholastu?
    Kirjoittaja wiquel »
    10 Vastaukset
    1648 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kuula_
  • calibran valot
    Kirjoittaja ace »
    13 Vastaukset
    1091 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Huolto
    Kirjoittaja Ykä boy »
    3 Vastaukset
    736 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ykä boy
  • Corsa B, DOHC?
    Kirjoittaja J.Loskin »
    2 Vastaukset
    691 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • GTi magazine
    Kirjoittaja Peltzi* »
    53 Vastaukset
    7698 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Bomega
  • opel vectra 2.0i 4x4 mitä pitäis huomioida ostaessa??
    Kirjoittaja Kamikaze crx »
    3 Vastaukset
    612 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Undertaker
  • Ajotietokoneesta (tyhmä) kysymys
    Kirjoittaja vjr1970 »
    15 Vastaukset
    2118 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja levanen
  • Vectra 2.0 GLS -90
    Kirjoittaja Tico »
    10 Vastaukset
    812 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tico
  • Uudesta Vectra farkusta?
    Kirjoittaja super »
    19 Vastaukset
    1962 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja k21
  • perutusvalot
    Kirjoittaja Issu »
    1 Vastaukset
    421 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SmO
  • Jakohihna B-Vekkaan
    Kirjoittaja Issu »
    3 Vastaukset
    618 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Issu
  • Tavaratilojen litrakoot
    Kirjoittaja PappilaPA »
    1 Vastaukset
    363 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja leinoan
  • vettä vectraan...
    Kirjoittaja hapa11 »
    8 Vastaukset
    879 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hapa11
  • Calibra Turbo Ecotec??
    Kirjoittaja Janne M »
    21 Vastaukset
    3139 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VEN
  • turboton neliveto calibra?
    Kirjoittaja jussi »
    5 Vastaukset
    1032 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Brutal
  • Vectra / Omega Saksasta
    Kirjoittaja bahis! »
    6 Vastaukset
    866 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja segru
  • Retro Carsissa sairaan nätti 400-Aaccona
    Kirjoittaja kumimuumi »
    11 Vastaukset
    1334 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tenox
  • Opel Vectra 2.0DT 98`
    Kirjoittaja HEKULIINI »
    6 Vastaukset
    668 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HEKULIINI
  • DSL-korjaamoa PK-seutu?
    Kirjoittaja Janie79 »
    5 Vastaukset
    646 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • osiako ruotsista?
    Kirjoittaja Solifer »
    0 Vastaukset
    355 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Solifer
  • a-vectran takalasinpyyhkimestä
    Kirjoittaja vos »
    1 Vastaukset
    342 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Astra F:n puskureista...
    Kirjoittaja NoFear »
    2 Vastaukset
    554 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Anodi
  • A omega. Suomi-Saksa erot
    Kirjoittaja pekuGM »
    16 Vastaukset
    1702 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opelmeister
  • Opel speedster
    Kirjoittaja Aatsi »
    3 Vastaukset
    770 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja