Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Onko kukaan kokeillut 19" vannetta astraan...
    Kirjoittaja Peltzi* »
    38 Vastaukset
    5550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jönssi
  • Helevetin ooppeli... :)
    Kirjoittaja Jube-setä »
    7 Vastaukset
    1824 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astramaani
  • g-astran jalkatilassa vettä
    Kirjoittaja J@gr »
    8 Vastaukset
    1679 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja StarBreakeR
  • antennin asentaminen
    Kirjoittaja calluman »
    8 Vastaukset
    789 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calluman
  • Calibran hinta 39800 euroa?
    Kirjoittaja Sauli_I »
    10 Vastaukset
    1599 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ode
  • Kadetin merkinnät
    Kirjoittaja Tero.H »
    11 Vastaukset
    1218 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Appura
  • vectra-96 sähköongelma!HELPS!!
    Kirjoittaja miksa69 »
    1 Vastaukset
    509 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Iisalmessa
    Kirjoittaja JarB »
    19 Vastaukset
    3390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nosse
  • Ajotietokoneen kytkentäkaavio?
    Kirjoittaja Mikuel »
    0 Vastaukset
    403 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mikuel
  • uusi omistaja esittäytyy.
    Kirjoittaja tertzi1 »
    8 Vastaukset
    1528 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mixu_N
  • Ruotsista Calibra 4x4 turbo...
    Kirjoittaja Kaitzu »
    9 Vastaukset
    1157 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • onko kukaan tehny vesiruiskutusta autoon ite
    Kirjoittaja arska.f »
    8 Vastaukset
    1364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja aSa
  • Astra F GSI -93 ja ETC
    Kirjoittaja Aztaroth »
    12 Vastaukset
    1168 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aztaroth
  • Kadett 2.0 16v GSI luokitustodistusta löytyykö?
    Kirjoittaja buutini »
    3 Vastaukset
    709 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja buutini
  • Mitäpä olette mieltä tästä ompusta?
    Kirjoittaja Coci »
    24 Vastaukset
    3016 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wirkku
  • Omegan keskikulutus
    Kirjoittaja kadett90 »
    5 Vastaukset
    772 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Snowman
  • Keskuslukon korjaus.
    Kirjoittaja jopi »
    3 Vastaukset
    562 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Snowman
  • akka peruutti vecun puuta vasten
    Kirjoittaja mikki36 »
    18 Vastaukset
    3902 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikki36
  • Mitä meinaa Calibran "DTM"
    Kirjoittaja hene »
    3 Vastaukset
    727 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • Astetta nopeempi A Cona
    Kirjoittaja Veccu4x4 »
    6 Vastaukset
    1386 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jblgti1200
  • kenen city kadett?
    Kirjoittaja Mania »
    1 Vastaukset
    983 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AJ
  • Vectra-b airback vika?
    Kirjoittaja KillerBee »
    7 Vastaukset
    813 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • HYVÄ CALLE!!!!! ;)
    Kirjoittaja wzlo »
    19 Vastaukset
    2577 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wzlo
  • Vectran kuskin penkki
    Kirjoittaja Hönö »
    1 Vastaukset
    516 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MikkoV
  • B-vectrassa pikkukiusaa
    Kirjoittaja Tumppu »
    19 Vastaukset
    2127 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tumppu
  • Corsan 5v aski kadettiin...
    Kirjoittaja djsacce »
    6 Vastaukset
    550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • let kone saksasta?
    Kirjoittaja Aulin »
    1 Vastaukset
    545 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aulin
  • B-Omppuun lisäpitkät
    Kirjoittaja jabbu »
    5 Vastaukset
    716 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • minkä takia 3000 omegan ohjaus jäykkä?
    Kirjoittaja sss »
    6 Vastaukset
    793 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hercules
  • Corsa 1.2 8v -84
    Kirjoittaja Aatsi »
    10 Vastaukset
    739 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Opel Astra farm., Autoksi?!?
    Kirjoittaja Hypotic »
    1 Vastaukset
    489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Peilin vaihtaminen G Astraan?
    Kirjoittaja Omenalimu »
    5 Vastaukset
    3356 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astrax Sport
  • Omega MV6 vai 2.5 Turbodiesel
    Kirjoittaja PappilaPA »
    10 Vastaukset
    1156 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veekuus
  • mv6 vikakoodin lukeminen
    Kirjoittaja mikuli_2 »
    1 Vastaukset
    445 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • Astra G ja moottorin+jäähdytysjärjestelmän valot!
    Kirjoittaja dimon »
    1 Vastaukset
    439 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja caravan-coupe
  • Tun valopäät
    Kirjoittaja Omenalimu »
    10 Vastaukset
    1522 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jabbu
  • B-Asconan sähköistä
    Kirjoittaja Einari »
    3 Vastaukset
    462 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Einari
  • kadett gsin arvo?ja toinen kysymys tuunaamisesta.
    Kirjoittaja tuunajapoika »
    6 Vastaukset
    777 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja RedFord
  • juu et sellast
    Kirjoittaja gaasbox »
    0 Vastaukset
    481 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gaasbox
  • Paikkakunta ilmoituksiin!
    Kirjoittaja weckeri »
    6 Vastaukset
    686 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja weckeri
  • poistakaaa
    Kirjoittaja astrailija »
    0 Vastaukset
    1241 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astrailija
  • tehostimen pumpusta...
    Kirjoittaja Mighty44 »
    2 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mighty44
  • Uuden Vectran tarina.
    Kirjoittaja MustaOri - GTS »
    32 Vastaukset
    4432 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Mistä Opel Astra F -99 1,6 i ohjekirja ?
    Kirjoittaja Tikki »
    4 Vastaukset
    534 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • MV6:sen markkinarvoista
    Kirjoittaja jjvirtan »
    1 Vastaukset
    573 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PappilaPA
  • Sutii Oy
    Kirjoittaja TranceSami »
    14 Vastaukset
    3450 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja StarBreakeR
  • kierroslukumittarin asennus
    Kirjoittaja raketti 1.8i »
    6 Vastaukset
    1137 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja raketti 1.8i
  • Fordin akku opeliin
    Kirjoittaja Racoon »
    6 Vastaukset
    808 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JuhaV
  • C-Kadett'issa neliskulmaiset ajovaloumpiot
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    1 Vastaukset
    385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Cale
  • etsintäkuulutus D-kadetista!
    Kirjoittaja Jube-setä »
    0 Vastaukset
    439 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jube-setä

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja