Defa hälyt meni mykäksi
Defa hälyt meni mykäksi
Eli kaukosäätimistä ei enää tapahdu mitään vaikka kuinka painaa, ei myöskään saa koodattua niitä uudelleen nappuloista ei tapahdu mitään.
Molempiin säätimiin vaihdettu patterit keväällä joten pitäisi olla virtaa.
Vika ilmestyi ihan yhtäkkiä, kytkennät on tarkistettu ja pitäisi olla kaikki kunnossa. Menikö tuosta nyt boksi rikki...
Molempiin säätimiin vaihdettu patterit keväällä joten pitäisi olla virtaa.
Vika ilmestyi ihan yhtäkkiä, kytkennät on tarkistettu ja pitäisi olla kaikki kunnossa. Menikö tuosta nyt boksi rikki...
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Mulla oli ainaki tarkotuksena saada tuo häly toimimaan.. ajonesto ei ole päällä, eli tuo hyppyjohto ei ole tarpeellinen.hirsman kirjoitti:Itse ohitin koko laitteen yhdellä hyppyjohdolla. Defan sivulta kun löytyi ainakin pari vuotta sitten laitteen asenusohjeet, katsoi vaan missä liittimessä on sytytysvirtaherätejohto katkaistuna. Hyppyjohto pääliittimeen ja menoksi.
Otin sen Boxin käteen tuolta ja kaukosäätimet heräsi kun painoi nappia ihan Boxin vieressä.
Boksi auki niin se "antenni" johto oli poikki sieltä sisältä, tinasin kiinni niin taas pelaa.
Boksi auki niin se "antenni" johto oli poikki sieltä sisältä, tinasin kiinni niin taas pelaa.
Ajoneston sain noin ohitettua mutta sen jälkeen se päätti alkaa hälyttään, mukava varmaan ajella sireeni huutaa ja vilkut vilkkuu...hirsman kirjoitti: Itse ohitin koko laitteen yhdellä hyppyjohdolla. Defan sivulta kun löytyi ainakin pari vuotta sitten laitteen asenusohjeet, katsoi vaan missä liittimessä on sytytysvirtaherätejohto katkaistuna. Hyppyjohto pääliittimeen ja menoksi.
Astra G