Defa hälyt meni mykäksi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Defa hälyt meni mykäksi

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

Eli kaukosäätimistä ei enää tapahdu mitään vaikka kuinka painaa, ei myöskään saa koodattua niitä uudelleen nappuloista ei tapahdu mitään.
Molempiin säätimiin vaihdettu patterit keväällä joten pitäisi olla virtaa.
Vika ilmestyi ihan yhtäkkiä, kytkennät on tarkistettu ja pitäisi olla kaikki kunnossa. Menikö tuosta nyt boksi rikki...
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
jt84
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jt84 »

mulla on defan hälyssä ihan sama ongelma..
hirsman
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja hirsman »

Mikä malli? Mulla olis yksi ihan uusi boxi, edellinen meni mykäkse, uusi tuli takuisiin...
Boxin tekstit:
Central Unit 821-10c
P/N: 10054E
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Defa 820 muistaakseni on. Pitää käyttää huomenna tuo boksi auki ja kattoa mitä se on syönyt...
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
jt84
'Admiral'
'Admiral'

E Raketti kirjoitti:Defa 820 muistaakseni on. Pitää käyttää huomenna tuo boksi auki ja kattoa mitä se on syönyt...
Ite käytin jo eikä siitä kyllä sitten viisastunu yhtään. Piirilevy siellä vaan on.. eikä mitään palaneen näköstä. Ei tuollaisesta voi oikeen todeta toimiiko se vai onko vika muualla.
hirsman
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja hirsman »

Itse ohitin koko laitteen yhdellä hyppyjohdolla. Defan sivulta kun löytyi ainakin pari vuotta sitten laitteen asenusohjeet, katsoi vaan missä liittimessä on sytytysvirtaherätejohto katkaistuna. Hyppyjohto pääliittimeen ja menoksi.
jt84
'Admiral'
'Admiral'

hirsman kirjoitti:Itse ohitin koko laitteen yhdellä hyppyjohdolla. Defan sivulta kun löytyi ainakin pari vuotta sitten laitteen asenusohjeet, katsoi vaan missä liittimessä on sytytysvirtaherätejohto katkaistuna. Hyppyjohto pääliittimeen ja menoksi.
Mulla oli ainaki tarkotuksena saada tuo häly toimimaan.. ajonesto ei ole päällä, eli tuo hyppyjohto ei ole tarpeellinen.
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Otin sen Boxin käteen tuolta ja kaukosäätimet heräsi kun painoi nappia ihan Boxin vieressä.
Boksi auki niin se "antenni" johto oli poikki sieltä sisältä, tinasin kiinni niin taas pelaa.
hirsman kirjoitti: Itse ohitin koko laitteen yhdellä hyppyjohdolla. Defan sivulta kun löytyi ainakin pari vuotta sitten laitteen asenusohjeet, katsoi vaan missä liittimessä on sytytysvirtaherätejohto katkaistuna. Hyppyjohto pääliittimeen ja menoksi.
Ajoneston sain noin ohitettua mutta sen jälkeen se päätti alkaa hälyttään, mukava varmaan ajella sireeni huutaa ja vilkut vilkkuu...
Astra G
Vastaa Viestiin