egr fanaatikot
-
insinöörikö viisas
- 'Kadett'

-
badfear2001
- 'Senator'

- Viesti:
Auton on tehon kannalta yhtä auto on tehoton kuin sen heikoin lenkki. Siis heikon lenkki pitää pudottaa.On 2003-04-16 10:16, rasmus wrote:
tuosta katin poistosta tuli vaan mieleen kun poistin tuosta omegan 3000 24v katalysaattorijärjestelmän niin tehoa todellakin tuli lisää autossa oli remuksen putkiso ja vapaa virt.suodatin tehoa oli 209hv ja katin poiston jälkeen 218hv että kyllä se nyt tuntui jotenkin vaikuttavan???
Tehtaalta lähtiessa on siiviiliautot ovat koottu tasaisesta sarjasta heikkoja lenkkejä, joten yhden asian muutoksella harvemmin päästään musertaviin tehon kasvuihin.
j.h
<font size=-1>[ This Message was edited by: jpisteh on 2003-04-19 20:46 ]</font>
Minulla putosi matka-ajon kulutus 7,3 > 5,2 ltr/100 km, nykiminen loppui ja veto parani. Auto on 1,8 Kadett 1-pisteruisku vm-91.
EGR oli varmaan rikki, mutta kuten joku totesikin, mitä sitä kalliisti uusimaan. EGR:n vähentämää typpeä työntävät maajussit pelloille keväällä miljoonakertaisesti sen mitä minä sitä pakoputkesta päästän.
EGR oli varmaan rikki, mutta kuten joku totesikin, mitä sitä kalliisti uusimaan. EGR:n vähentämää typpeä työntävät maajussit pelloille keväällä miljoonakertaisesti sen mitä minä sitä pakoputkesta päästän.
"Ooppelilla pääsee pitkälle!"