Vectra Wagon 2.2 direct -> kertokaa kun on elämäni eka Op

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
okp352
'Agila'

Vectra Wagon 2.2 direct -> kertokaa kun on elämäni eka Op

Viesti Kirjoittaja okp352 »

Ostin mainitun vm. 04 Vectran vaikka tiesin, että nokan kanssa on ollut ongelmia, mutta kun auto vaan oli niin siisti ja ajattelin, että ei se aina haukuttu opel kai enää niin huono ole ... vai ?? (työkaveriltakin hajosi kiristäjät ym., mutta vuosimallia en tiedä) eli onko odotettavissa koneen kilahtamista (ajettu 33 tkm.) Tyyppi on z22yh-11340095 ja vaihteisto at5. Kertokaa autosta muutenkin eli ruostumista, laatikosta ym. vioista / tyyppivioistakin. Vaihdoin Golf Plussan Vectraan kun tilaa tarvittiin lisää ja onhan auto ilmeisen iso ja turvallinenkin. Kiitokset vastauksista minulle tietämättömälle
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

eikös nokkaketjun pitäs olla liki ikuinen? :o ainakin muissa merkeissä ei sitä paljoo tartte vaihella.. esim nissani...
wenski
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wenski »

eikös nokkaketjun pitäs olla liki ikuinen
niinhän sen pitäisi, mutta eipä vaan ole.

hae haulla sellainen topicci kuin "c-vegun tehot kadoksissa" niin voit lukea mun surullisen tarinan.

voisin veikata että noilla kilometreillä sulla voi olla vielä sama homma edessä, koska käsittääkseni tosta ei ole mitään takaisinkutsua ollut.

tossa koneessa on kuulemma ollut paljonkin ketju vikaa. kannattaa ainakin tarkistuttaa se ketju liikkeessä.
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

Minä kun keväällä tuosta aiheesta etsiskelin täältä tietoa, niin olisikohan yhdellä ollut ongelmaa tuon 2.2 direct koneen ketjun kanssa. Mistään yleisestä ongelmasta ei pitäisi ainakaan olla kyse. Ettei tässä vaan sekoitettaisi vanhemman 2.2 koneen alkulinjan (vm. 2001) koneiden ongelmia tähän koneeseen?
wenski
'Senator'
'Senator'

en sekoita konetta vanhempaan. itse tiedän pari mun lisäks missä on ketjut menny vaihtoon alle 100tkm ajettuna ja merkkiliikkeessä sanottiin myös että on niitä heilläkin ollut laitettavana.

en nyt väitä että kaikissa samaa vikaa olisi mutta kannattaa kumminkin varautua.
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Minäkin olen saanut sellaisin käsityksen että ei noissa uudemmissa koneissa pitäisi noita jakopään ongelmia enää olla. Vanhemmissahan niitä oli kuten Veeksi jo mainitsikin.
wenski
'Senator'
'Senator'

tuossa yksi tapaus lisää.

kyllä niitä ongelmia on ollut direct koneissakin. ei varmaan yhtä paljon ku vanhemmassa mutta kuitenkin.kannattaa se ainakin tarkistuttaa.

ja jottei nyt topicin aloittaja saa väärää kuvaa autosta niin sanottakoon että muuten olen kyllä ollut tyytyväinen autoon. suht pirtee kone ja tilaa on vaikka muille jakaa :)
Vastaa Viestiin