Vectra Wagon 2.2 direct -> kertokaa kun on elämäni eka Op
Vectra Wagon 2.2 direct -> kertokaa kun on elämäni eka Op
Ostin mainitun vm. 04 Vectran vaikka tiesin, että nokan kanssa on ollut ongelmia, mutta kun auto vaan oli niin siisti ja ajattelin, että ei se aina haukuttu opel kai enää niin huono ole ... vai ?? (työkaveriltakin hajosi kiristäjät ym., mutta vuosimallia en tiedä) eli onko odotettavissa koneen kilahtamista (ajettu 33 tkm.) Tyyppi on z22yh-11340095 ja vaihteisto at5. Kertokaa autosta muutenkin eli ruostumista, laatikosta ym. vioista / tyyppivioistakin. Vaihdoin Golf Plussan Vectraan kun tilaa tarvittiin lisää ja onhan auto ilmeisen iso ja turvallinenkin. Kiitokset vastauksista minulle tietämättömälle
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
niinhän sen pitäisi, mutta eipä vaan ole.eikös nokkaketjun pitäs olla liki ikuinen
hae haulla sellainen topicci kuin "c-vegun tehot kadoksissa" niin voit lukea mun surullisen tarinan.
voisin veikata että noilla kilometreillä sulla voi olla vielä sama homma edessä, koska käsittääkseni tosta ei ole mitään takaisinkutsua ollut.
tossa koneessa on kuulemma ollut paljonkin ketju vikaa. kannattaa ainakin tarkistuttaa se ketju liikkeessä.
Minä kun keväällä tuosta aiheesta etsiskelin täältä tietoa, niin olisikohan yhdellä ollut ongelmaa tuon 2.2 direct koneen ketjun kanssa. Mistään yleisestä ongelmasta ei pitäisi ainakaan olla kyse. Ettei tässä vaan sekoitettaisi vanhemman 2.2 koneen alkulinjan (vm. 2001) koneiden ongelmia tähän koneeseen?
tuossa yksi tapaus lisää.
kyllä niitä ongelmia on ollut direct koneissakin. ei varmaan yhtä paljon ku vanhemmassa mutta kuitenkin.kannattaa se ainakin tarkistuttaa.
ja jottei nyt topicin aloittaja saa väärää kuvaa autosta niin sanottakoon että muuten olen kyllä ollut tyytyväinen autoon. suht pirtee kone ja tilaa on vaikka muille jakaa