B Vectran matkamittari on todella himmeä, kun tarkkaan katsoo niin löytyy numerot
Ilmeisesti taustavalon polttimo palanut? siihen olen ohjeet löytänyt kuinka mittaristo puretaan irti mutta en ole löytänyt että millaiset polttimot siellä on? (pienet lasikanta varmaan?)
Kun mittaristo on irti niin näkyykö siellä matkamittarin polttimot vai joutuuko purkamaan lisää itse mittaristoa?
Empä nyt muista, minkälaiset polttimot siinä matkamittarissa oli, mutta ne eivät kuitenkaan olleet lasikantapolttimot. Olisikohan olleet sellaisella vihreällä muovikannalla olevat polttimot. Eikä tarvi purkaa enää muuta, matkamittarin valot saa vaihdettua mittariston irroittamalla.
Eipä taida noilta sivuilta löytyä, mutta http://xenonled.com/led.htm tuolla taitaa olla ledi versioina kyseisiä. Jos oikein ymmärsin olis sitten toi T5+B8.5D
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
No itsehän tehin niin, että tempasin mittariston irti, irrotin tarvittavat polttimot ja niiden kanssa sitten laina-autolla huoltoasemalle lamppuja ostelemaan. Ne lamputhan kannattaa vaihtaa kaikki, kun sen mittariston kerran irrottaa.
Kosla kirjoitti:No itsehän tehin niin, että tempasin mittariston irti, irrotin tarvittavat polttimot ja niiden kanssa sitten laina-autolla huoltoasemalle lamppuja ostelemaan. Ne lamputhan kannattaa vaihtaa kaikki, kun sen mittariston kerran irrottaa.
Näin olen minäkin yleensä tehnyt, mutta ajattelin että olisin etukäteen hakenut lamput jos on erikoisempi ja ei löydykään (erikoisliikkeet on täällä lauantaisin kiinni) niin ei tarvitse kasata ilman polttimoa.
Tarkoitus oli purkaa huomenna mutta innostuinkin äsken purkamaan ja polttimo on "perus mittaripolttimoita" ja löytyi paikalliselta nesteeltä