Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Slx kirjoitti:Pitäisi puhdistaa kyseinen laite ohjeet olen lukenut, mutta kuvia en ole onnistunut löytämään,
onko jossain kuvallista ohje sarjaa toiminpiteelle?
TJT kirjoitti:
CRC:n kaasarikliineri on tuohon hommaan omiaan.
Jamez kirjoitti:
Itse käytin Valvolinen jarrucleaneriä, samalla sais myös kotelon ulkopuolen putsattua kaikesta sonnasta jota oli ihmeen paljon siihen kertyny.
No pitää katsoa kumpaa hankkii, kun nyt olis aikaa suorittaa tuo puhistus operaatio.
Itse ostin "perus liuotinta" etiketin mukaan pitäisi poistaa nimen omaan öljyä, maantie pikeä & muuta sotkua. Viikonloppuna näkee tekeekö sillä mitään...
Eli lähteekö tämä kyseinen kotelo "irti" että voi putsata irrallaan vai onko kiinni koneessa ja vaan varovasti pyyhitään puhtaaksi?
12. Avaa kaasuläppäkotelon imusarjaan kiristävät mutterit 4kpl, varo hukkaamasta niitä
13. ”Venkslaa” kaasuläppäkotelo ylös imusarjasta (joutokäyntisäätimen voi siis irrottaa jo ennen tätä) ja tuki imusarjan reikä huolellisesti rätillä tms.
TJT kirjoitti:
CRC:n kaasarikliineri on tuohon hommaan omiaan.
Jamez kirjoitti:
Itse käytin Valvolinen jarrucleaneriä, samalla sais myös kotelon ulkopuolen putsattua kaikesta sonnasta jota oli ihmeen paljon siihen kertyny.
No pitää katsoa kumpaa hankkii, kun nyt olis aikaa suorittaa tuo puhistus operaatio.
Kaasarikliinerillä lähtee paremmin ja yhtälailla silläkin saa ulkopuoleltakin putsattua.