Eli pieni on taas ongelma, mutta kysytään kuitenkin. Searchilla ei löytynyt...
Mites tuon vilkkujen vilkahtamisen (kun laittaa ovet lukkoon) saa aktivoitua. Mun autosta ilmeisesti ko. toiminto poistettu, koska kaikkien muiden GAstroissa näyttää valot vilkkuvan kun keskuslukitus aktivoituu.
Auto siis Astra-99 1.8 CDX ja muuten toki kaikki toimii kuten junan vessassa kuuluukiin.
Janne M kirjoitti:Eipä vilku täälläkään (-99 CDX). Eikä kyllä kellään mun kavereistakaan paitsi yhdellä jolla on Astrassaan hälytin.
Onpa outoa.. Emännän -98 1.6 Astrassa (halpismalli ilman sähköikkunoita jne) vilkkuu, samoin kaverin uudemmassa -01 Club Astrassa. Eikä noissa kyllä mitään hälyjä ole.
CDX pitäis olla kaikenmaailman muutakin hömppää, mutta tuota ei olisi? Hmmm... Jännä juttu.
Mulla on Vectra B vm.00, eikä enään vilku. Vilkkuminen loppui kun aukasin ovia normaaliin tapaan avaimella (oli patterit loppunut) ja vaimo samaan aikaan oman avaimen kaukosäädöllä. Ton jälkeen ei ole enään vilku välähtänyt.
ei sinänsä vakava puute, vaan oishan se kiva jos sais kuntoon.
Jaakko- kirjoitti:kyllä niitten kuuluu vilkkua varuste tasosta tai hälyttimistä riippumatta.
OK kiitos vahvistuksesta. Näin uskon kyllä minäkin.
Ja sitten kysymykseen eli ilmeisesti ei kellään ole mitään käryä miten ton saa takasin päälle?
Täytyypä kattella näkyiskös obd:n kautta jotain infoa tuosta.
Janne M kirjoitti:Tuli vaihdettua ajovaloautomatiikan rele, ja sen jälkeen alkoi toimimaan... En kyllä ymmärrä mitä yhteistä niillä on, mutta nyt toimii.
niin, mulla se rele on ollu särki about aina mut silti vilkuttelee.. vai mites se rele futaa kun mulla kuitenkin parkit palaa heti kun auton starttaa?
Janne M kirjoitti:Tuli vaihdettua ajovaloautomatiikan rele, ja sen jälkeen alkoi toimimaan... En kyllä ymmärrä mitä yhteistä niillä on, mutta nyt toimii.
niin, mulla se rele on ollu särki about aina mut silti vilkuttelee.. vai mites se rele futaa kun mulla kuitenkin parkit palaa heti kun auton starttaa?
Hajoaako tuo ajovalojen rele kerrasta vai varoitteleeko ennenkuin sanoo poks? Muutaman kerran on jäänyt ajovalot syttymättä, mutta kytkintä kääntämällä ovat syttyneet. Valoina tosin ei ole vakiohalogeenit, joten vikaa voi olla muuallakin.