x25xe röpötys...
joo niinhän se kuulostaakin itsekkin olisin omassa löynyt pään pantiksi että on puolassa tai johdoissa vikaa mutta lopulta se vuoto löytyi.
jos puola hajoaa yleensä yksi tai kaksi pyttyä tipahtaa pelistä. jos johto on rikki niin smaoin yksi tipahtaa pelistä tai jättää aina välillä iskemättä kierroksista riippumatta.
jos puola hajoaa yleensä yksi tai kaksi pyttyä tipahtaa pelistä. jos johto on rikki niin smaoin yksi tipahtaa pelistä tai jättää aina välillä iskemättä kierroksista riippumatta.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Juu, sen kyllä sitten huomaa, jos/kun puola kyykkää viittä vaille lopullisesti.veksu kirjoitti:joo niinhän se kuulostaakin itsekkin olisin omassa löynyt pään pantiksi että on puolassa tai johdoissa vikaa mutta lopulta se vuoto löytyi.
*ruputtaa V6 kohtuu kamalasti*
Itellä lojahti aikoinaan puola kesken terävän kiihdytyksen, ja eka reaktio oli: "ei saatana, menikö jakohihna
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
eikä muuten kannata vianselvitystä juurikaan pitkittää.bv6 kirjoitti:tarvii tota imusarjaa hiukan syynätä tarkemmin...mulla putoo kyllä aiakin ne kaks pyttyy koska tuntuu et ei olis vetoja niinko ollenkaan...ja se ääni on justiinsa niinko semmosta hemmetin pulputusta...tyhjäkäynti on ihan nättiä ja jos hiljaa sitä kaasua painaa...
Jos puola on poks -> menee palamatonta soppaa sitten p-puolellekin -> särkee helposti lampaadat ja katin. <- ihanan halpaa.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Puolako sökö? Vectra-B 2.5i V6 24v X25XE
Alkoi Vectra-B 2.5i V6 24v X25XE käydä epätasaisesti. Ihan kuin joku pytty ei olisi pelissä. Onkohan puola sökö? Vikavalot ei pala. Pitäisikö vikavalo palaa, jos puola tai sytytysjohdot rikkoontuu?