akku loppu

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
jpl
'Agila'

akku loppu

Viesti Kirjoittaja jpl »

neuvokaa paras tarkoittaa helpoin tapa mennä autoon sisälle,akun purkanu tyhjäksi,keskuslukko on ja pysyy kiinni,ei auta avaimella vääntäminen, vectra b -97
TomTom
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TomTom »

Jostain rekisterikilven valojen piuhoista virtaa autoon sen verran että ovet aukeaa, mutta ei kannatta startata :lol:
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

TomTom kirjoitti:Jostain rekisterikilven valojen piuhoista virtaa autoon sen verran että ovet aukeaa, mutta ei kannatta startata :lol:
Ja toiko muka oikeesti toimii :o
vetkula4x4
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja vetkula4x4 »

kadett90 kirjoitti:
TomTom kirjoitti:Jostain rekisterikilven valojen piuhoista virtaa autoon sen verran että ovet aukeaa, mutta ei kannatta startata :lol:
Ja toiko muka oikeesti toimii :o
Voihan sitä kokeilla mutta kannattaa varmaan jollain pienellä akkulaturilla ja laturin miinus auton runkoon nin ei ainakaan tuu vahinkoa jos sattuu -/+ menemään sekasin :wink:
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

Jos on farkku, niin itse sain ainakin omegasta takaluukun avaimella auki ja sitä kautta sitten..
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
jpl
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jpl »

-JMV- kirjoitti:Jos on farkku, niin itse sain ainakin omegasta takaluukun avaimella auki ja sitä kautta sitten..
joo farkku on,onnistuskohan se,vaimo mielestäni sanoi kokeilleensa,itse olen 8000 km päässä autosta, joten en pysty itse koittamaan,täytynee vielä häneltä kysästä
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

jpl kirjoitti:
-JMV- kirjoitti:itse olen 8000 km päässä autosta,
Mihin asti eukkos on sen auton oikein ajanut :lollis:
via
'Admiral'
'Admiral'

Re: akku loppu

Viesti Kirjoittaja via »

[quote="jpl"]neuvokaa paras tarkoittaa helpoin tapa mennä autoon sisälle,akun purkanu tyhjäksi,keskuslukko on ja pysyy kiinni,ei auta avaimella vääntäminen, vectra b -97[/quote

Mulla sedan Omppu -02, toinen antoi virtaa laturille alakautta ja samalla toinen väänsi avainta.
jpl
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jpl »

TJT kirjoitti:
jpl kirjoitti:
-JMV- kirjoitti:itse olen 8000 km päässä autosta,
Mihin asti eukkos on sen auton oikein ajanut :lollis:
Eikun ite lähdin karkuun,tosiaan saisko sen konepellin auki rikkomatta kovin paljon maskia,pääsis akulle,en oikein päästäs mielelläni rouvaa auton alle
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

pitäshän niiden ovien avaimella lähtee auki vaikka siel ei olis koko vitun akkua?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

_Ari.I_ kirjoitti:pitäshän niiden ovien avaimella lähtee auki vaikka siel ei olis koko vitun akkua?
Eipä ainakaan omegasta saa..Ainoastaan takaluukun sai väännettyä auki.
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
jpl
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jpl »

-JMV- kirjoitti:
_Ari.I_ kirjoitti:pitäshän niiden ovien avaimella lähtee auki vaikka siel ei olis koko vitun akkua?
Eipä ainakaan omegasta saa..Ainoastaan takaluukun sai väännettyä auki.
Tässä sitä taas ollaan,,yksi sanoo yhtä ja toinen toista,saisko vielä kolmannen mielipiteen että ois mitä verrata,meinaan sellaisen missä oisi tietoa,kiitos jo etukäteen.
mustapilvi
'Admiral'
'Admiral'

Lukot

Viesti Kirjoittaja mustapilvi »

Kyllä kaikista autoista saa ovet auki avaimella ilman sähköjä. Ainakin niistä, joissa on avaimenreikä ovessa. Kysymyksessä on varmasti uskon puute. Lukko voi olla käytön puutteesta jumissa. Sen haitat tärisevät ajossa omiin asentoihinsa, eikä avain sovi. Täytyy vain rassata ja rassata avaimella ja koputtaa ja täristää ja rassata ja rassata. Jopa tiirikallakin aukeaa, jos ei ole avainta.

Tyyppihyväksymismääräyksetkin vaativat, että ovet on saatava auki, vaikka palavasta autosta, keskuslukoista huolimatta.

Siitä rekkarilampusta ei mene virta akkuun, ellei ollut parkkivalot päälle unohtuneet, vai miksi se akku tyhjeni? Muuten se konsti kyllä toimii.

Konepeiton saa auki vaijerista vetämällä, jos muistaa missä kohdassa se vaijeri on, ja jos käsivarressa on tarpeeksi monta kääntyvää niveltä.

UGH
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Kyllä pitäs kuskin ovesta avaimella päästä, mutta jos on sellanen avain mistä lukot saa auki matkan päästä eikä avaimella koskaan käännetty niin ihan kivasti voi pölyä yms olla sisällä sylinterissä.
Siihen voi helpotusta tuoda öljy tms.
Avainta ei kannata voimalla kääntää, käy pian hassusti. Varovasti vain koittaa herkistellä edestakas, itellä ainaki toimi kun alko haitat olla murusina ja sai viimesen kerran auki avaimella.
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

nii mut eipä mahda aueta jos on varmuuslukko asennossa ovet.

kontinlukosta pääsee jos se vaan toimii, seuraavat vaihtoehdot maski pois ja pelti ylös tai laturilta virtaa lisää.
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Vastaa Viestiin