Omegaan kynätolpat?
kaipaisin lisäselvitystä tähän..KW:ltä ainakin mutta joku taisi kehua surkeiksi.
Onko KW ainoa miltä löytyy omegaan?
eli mikä tekee KWeestä surkean?
parillakin tutulla on noita kween satseja, tosin ei omegassa, eikä ne isommin ole valittanut.
löytyykö muita, edes hiukan järkevissä hinnoissa olevia satseja joissa korkeussäätö??
haussa siis alusta tuollaseen -96 mv6 karavaanariin.
instant asshole,
just add alcohol..
just add alcohol..
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Oon tänne muutaman keraan kirjottanu että toinen vaihtoehto on FK, saa joko Konin säädettävilläiskareilla tai FK:n omilla tavallisilla. Hintakin on vähän alle KW:n hinnan.
Muita ei taida olla korkeussäädettäviä.
Mullakin on MV6:sessa variante 1 eikä se nyt ihan huono ole, mutta ei ne iskarit siitä mitenkään erityisen jäykät ole. Kaveri justiin laittoi 3000:seen variante 2:sen ja se ainakin oli vielä Konin iskareilla vaikka jostakin olen kuullut että KW käyttäisi muitakin.
Mutta tuo variante 2 olisi ainakin mun mielesä paljon parempi vaihtoehto kuin ykkönen.
Mullakin on MV6:sessa variante 1 eikä se nyt ihan huono ole, mutta ei ne iskarit siitä mitenkään erityisen jäykät ole. Kaveri justiin laittoi 3000:seen variante 2:sen ja se ainakin oli vielä Konin iskareilla vaikka jostakin olen kuullut että KW käyttäisi muitakin.
Mutta tuo variante 2 olisi ainakin mun mielesä paljon parempi vaihtoehto kuin ykkönen.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
niin no riippuu tosin minkä takia se korkeus säädettävä hommataan. itsekkin mietin sitä variante2, mut järkeilin sit sen asian sillain et en vaan yksinkertaisesti tee sillä vr2 yhtään sen enempää kuin vr1:llä.P. Lanttola kirjoitti: Mutta tuo variante 2 olisi ainakin mun mielesä paljon parempi vaihtoehto kuin ykkönen.
Tai siis emäntä ei tee jos ihan tarkkoja ollaan
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Kyllähän ne varmaan pysyisikin, mutta varmaan jäisi perseeseen pieni kutina että kohta jotain lentää ja lujaa tjsp 
Mites tuo jousien vahvuus sitten lasketaan? Akselimassoistako?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Moniss kilpureissakin ne holkit on siinä päällä irrallaan. Kyllä ne pysyy-WW- kirjoitti:Kyllähän ne varmaan pysyisikin, mutta varmaan jäisi perseeseen pieni kutina että kohta jotain lentää ja lujaa tjsp
Tarvittava jousien jäykkyys riippuu siitä mihin käyttöön auto tulee (kadulle, radalle, ralliin, driftingiin, LeManssiin
Vakiojousien jäykkyys omegassa lienee noin 30kg/cm. Esim. Sport2000:ssa noin 300kg/cm.
Jos jouset on kolme kertaa vakiota jäykemmät, niin iskarienkin ulostulovaimennuksen täytyy myös olla kolme kertaa jäykempi.
Mistäs niitä voi haalia? Googlettaa kokeilin tuloksettajanne75 kirjoitti:On niitä paljon paksumpiinkin iskareihin saatavana.-WW- kirjoitti:Eipä sovi omegaan noi holkki sarjat, tai ainakin ALKO/Weitec iskarin halkaisija on 54.4mm
- Rusko Motorsport -
Soita Rally Raceen. http://www.rallyracefin.fi/
en onnistunut FKn satsia löytämään omppuun, mistäs niitä sais? siis suomesta.Oon tänne muutaman keraan kirjottanu että toinen vaihtoehto on FK, saa joko Konin säädettävilläiskareilla tai FK:n omilla tavallisilla. Hintakin on vähän alle KW:n hinnan.
veccuun ja muihin kyllä oli autovarusteessa.
instant asshole,
just add alcohol..
just add alcohol..