MV6 nestevuoto laatikon yläpuolelta
MV6 nestevuoto laatikon yläpuolelta
Eli kun vähän letkuja puristelee, niin alkaa vuotamaan nestettä vaihdelaatikon yläpuolelta pellin läpi tulevasta letkusta. Mikähän mahtaa tämä kyseinen letku olla ja mistä se tulee? Kun on niin pirun ahdasta tuolla että ei ota selvää. Aikaisemmin vuoti lämppärin hana, mutta se on uusittu.
niinkuin JMV tuossa esittikin,putken pitäisi olla ilmastoinnin kondensiovesiputki, sulla taytyy vuotaa joko lämmityskennon o-renkaat tai sitten itse kenno on rikki, kennon vaihto tapahtuu irroittamalla kojelauta autosta... o-renkaat voi saada vaihdettua paikallaan.
kennonpäähän missä o-renkaat on näet muistaakseni kun irroitat hansikaslokeron ja seuraat niitä kahta alumiinista putkea, on sellainen lätkä jolla putket on olakkeista painettu kennoon kiinni ja siinä välissä nuo o-renkaat.
En ole omaa ilmastoitua omppua tutkinut vielä niin tarkasti mutta tuohon ilmastoimattomaan olen tuon kennon vaihtanut.
kennonpäähän missä o-renkaat on näet muistaakseni kun irroitat hansikaslokeron ja seuraat niitä kahta alumiinista putkea, on sellainen lätkä jolla putket on olakkeista painettu kennoon kiinni ja siinä välissä nuo o-renkaat.
En ole omaa ilmastoitua omppua tutkinut vielä niin tarkasti mutta tuohon ilmastoimattomaan olen tuon kennon vaihtanut.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella