Radio/kasettisoitin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Habah
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Habah »

Kuinka irrotan astra G:n radio/kasettisoittimen. En halua rikkoa mitään.. Ohjekirjasta ei ole mitään apua. Aloitteleva Opelin omistaja kiittää mahdollisista avuista.
sinttu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja sinttu »

Mankan mukana tuli sellaiset ohuet liuskat (ainakin minulle)joiden avulla saa avattua mankan lukot. (Eli siellä mankan laidoissa on neljä reikää, joihin pukkaat ne liuskat.)Sitten nykäset varovasti itseesipäin niin pitäisi irrota.
Jos et löydä liuskoja niin ne voi korvata esim pitkillä ohuvilla nauloilla tai muullasellaisella.

Korjatkaa jos olen väärässä, mut näin ainakin omastani sain sen irti.
jyrki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Joo kyllä tossa on ihan asiaa itelläni toiminut myös.
Habah
'Agila'

Joo, en tiedä oliko neuvot samalle soittimelle.. Mulla on Philipsin CAR 400. Siinä on se CODE-systeemi. Siinä on neljä kuusioruuvia kannes, liittyyköhän ne asiaan.. En kyllä saanut mitään liuskojakaan..

Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Astra97
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra97 »

Otat ne kuusiokoloruuvit pois ja työnnät soittimen mukana tulleet raudat sisään rööreistä ja vedät soittimen pois paikaltaan. Jos sulla ei ole niitä rautoja tallella ni työnnä vaikka sukkapuikot tai muut sopivan paksuiset puikot reikiin ja näin se homma etenee :smile:
Habah
'Agila'

Nyt palo pinna, ei toimi. Poltan koko p****n.
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TMan »

Älä polta, vaan irroita nuo kuusiokolot sitten sopivat naulat reikiin ja vääntöä niihin siten, että painat vastakkain. Toinen vaihtoehto on, että käyt joitain blaupunkteja tai philipsejä myyvässä liikkeessä ja pyydät saada lainaan noita irroitusrautoja hetkeksi. Itse tein näin...en sitten kuitenkaaan sitä soitinta ostanut :smile:
dayton
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja dayton »

Jep, ruuvaa ensin kuusio ruuvit(mahtava varkauden? esto keksintö)jonka jälkeen vedä ulos esim.VDO,Philips,blaupunkt,grundig,taikka vastaavilla ulosvetimillä pois. muista että virtaliittimet ovat KEHYKSESSÄ kiinni jolloin suojakoodi menee päälle ulosvedettäessä. ko.vetimiä saat lainaksi esim. meiltä 8.30-17.00 jos vaikutat turussa päin
T: ELA-RADIO / VILLE
Vastaa Viestiin