Webasto ei käynnisty kun kone kylmä
-
Harrastelija
- 'Kadett'

-
astra20DTI
- 'Kadett'

Re: Webasto ei käynnisty kun kone kylmä
Mun transportterin eberissä oli samaa ongelmaa. Vaihdoin autoon uuden akun ja nyt toimii eberikin hyvin.Harrastelija kirjoitti:Siis ongelmani seuraava: Asensin WEBASTON autooni (vectra B dti).
Kun käyttää ajastinta tai laittaa webaston päälle koneen ollessa kylmä, se käy sen minuutin ja sammuu. Mikäli moottorin käynnistää ja laitta webaston päälle toimii normaalisti. Samoin toimii hyvin jos on saanut laitteen käyntiin ja sammuttaa sen jälkeen moottorin. Onko kenelläkään tietoa mikä sen y haara vesiletkun tarkoitus on (mihin menee alipaineletku)??
Kiitos jo etukäteen vinkeistä.
-
astraGcaravan
- 'Admiral'

-
astraGcaravan
- 'Admiral'

Mulla oli bensa Webaston kanssa samaa ongelmaa ajoittain.. Olen melko varma, että minulla ei käynnistynyt vesipumppu aina.. vajaan minuutin se poltteli ja sitten häiriötilaan.. Kokeile kuumuuko se kuinka nopeasti sytyttyään. Jos kattila menee hetkessä kuumaksi, niin silloin ei pumppu pyöri.. En tutkinut ongelmaa omastani sen tarkemmin koskaan, kun lämmitin lähti Opelin kanssa yhtämatkaa kiertoon, melko pian vian ilmennyttyä..
-
Harrastelija
- 'Kadett'

Eipä ole vielä vika selvinnyt.astraGcaravan kirjoitti:onkos tuohon vikaan löytynyt lääkettä,kun itsellä omegassa webaston kanssa samanlaisia oireita.
Tossa yks aamu luulin et nythän se toimii kun weba iloisesti pöhisi.
Seuraavana aamuna pettymys suuri kun olikin taas mykkä
Kiertovesipumpusta kuuluu ääni.
Joskus olen saanut weban käymään käyttämättä konetta kun olen pari-kolme kertaa yrittänyt ja vesiletkuja samalla puristellut.
Joten tuntuisi vedenkiertohäiriöltä...
Ei pitäisi olla ilmaakaan kun asennuksen jälkeen on ajettu 30tkm.