Hyvää liimaa keinonahan liimamiseksi?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Aulin
'Senator'
'Senator'

Hyvää liimaa keinonahan liimamiseksi?

Viesti Kirjoittaja Aulin »

Elikkä mikä olisi hyvää liimaa kun tarkoituksena on verhoilla ovipahveja ja muita sisustan osia keinonahalla?

Kattopahvin tein jo jollakin halppis spayliimalla eikä se ainakaan vakuuttanut.
Töistä saisin bostikkia, mutta siitä olen kuullut oikeastaan pelkkiä haukkuja.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Hae verhoiluliikkeestä verhoilijoiden käyttämää kontaktiliimaa. Voi levittää sivelemällä, telalla tai ruiskulla ;)
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

3M:llä on ainakin hyvää spray liimaa

tuotenumero 08080
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Eikö Tikkurilan Tixo kelpaa?
Kontaktiliimaa sanoo olevansa, liimaa nahkaa, puuta viilua, kartonkia, metallia, kumia ja muovia.
Toistaseks on tullu testattua vain yhden auton sivupeilin kiinnittämiseen, peilin takana oli joku tehtaan liimaama paperi/kangas ja se piti liimata muoviseen levyyn. Kuukauden verran ollu tärinälle altistettuna ja peili paikallaan.
Paikallisesta Rautiasta sai passeliin hintaan tuon 1/3l purkin, on tuollasta lastalla levitettävää mömmöä joka mulla todennäkösesti kestää seuraavat 20 vuotta ;)
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

liteFun kirjoitti:Eikö Tikkurilan Tixo kelpaa?
Kontaktiliimaa sanoo olevansa, liimaa nahkaa, puuta viilua, kartonkia, metallia, kumia ja muovia.
Toistaseks on tullu testattua vain yhden auton sivupeilin kiinnittämiseen, peilin takana oli joku tehtaan liimaama paperi/kangas ja se piti liimata muoviseen levyyn. Kuukauden verran ollu tärinälle altistettuna ja peili paikallaan.
Paikallisesta Rautiasta sai passeliin hintaan tuon 1/3l purkin, on tuollasta lastalla levitettävää mömmöä joka mulla todennäkösesti kestää seuraavat 20 vuotta ;)
ääni tixolle. hyvä, halpa ja toimii.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Bostickin kontakatiliimaa oon käyttäny ja vielä on liimaukset pysyny. Antaa vaan kuivaa hetken ennenkuin liittää pinnat toisiinsa.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jani_m »

Ite oon käyttäny Bostikkia ja Tixoa. Molemmat hyviä aineita joita voin kyllä suositella :peukku:
-Tähtipyörä-
Vastaa Viestiin