Elikkä mikä olisi hyvää liimaa kun tarkoituksena on verhoilla ovipahveja ja muita sisustan osia keinonahalla?
Kattopahvin tein jo jollakin halppis spayliimalla eikä se ainakaan vakuuttanut.
Töistä saisin bostikkia, mutta siitä olen kuullut oikeastaan pelkkiä haukkuja.
Hyvää liimaa keinonahan liimamiseksi?
Eikö Tikkurilan Tixo kelpaa?
Kontaktiliimaa sanoo olevansa, liimaa nahkaa, puuta viilua, kartonkia, metallia, kumia ja muovia.
Toistaseks on tullu testattua vain yhden auton sivupeilin kiinnittämiseen, peilin takana oli joku tehtaan liimaama paperi/kangas ja se piti liimata muoviseen levyyn. Kuukauden verran ollu tärinälle altistettuna ja peili paikallaan.
Paikallisesta Rautiasta sai passeliin hintaan tuon 1/3l purkin, on tuollasta lastalla levitettävää mömmöä joka mulla todennäkösesti kestää seuraavat 20 vuotta
Kontaktiliimaa sanoo olevansa, liimaa nahkaa, puuta viilua, kartonkia, metallia, kumia ja muovia.
Toistaseks on tullu testattua vain yhden auton sivupeilin kiinnittämiseen, peilin takana oli joku tehtaan liimaama paperi/kangas ja se piti liimata muoviseen levyyn. Kuukauden verran ollu tärinälle altistettuna ja peili paikallaan.
Paikallisesta Rautiasta sai passeliin hintaan tuon 1/3l purkin, on tuollasta lastalla levitettävää mömmöä joka mulla todennäkösesti kestää seuraavat 20 vuotta
ääni tixolle. hyvä, halpa ja toimii.liteFun kirjoitti:Eikö Tikkurilan Tixo kelpaa?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Bostickin kontakatiliimaa oon käyttäny ja vielä on liimaukset pysyny. Antaa vaan kuivaa hetken ennenkuin liittää pinnat toisiinsa.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -