Moottorinmerkkivalo syttyy ja kone sammuu... Vectra-97
Moottorinmerkkivalo syttyy ja kone sammuu... Vectra-97
Eli ongelma oli siinä. Auto käynnistyy hyvin mutta ei pysy käynnissä. Teki saman homman kuukausi sitten, mutta katos ittestään. Vinkkejä... 2.0 16V
Ohan se varma...
Luettuaminen onnistuu merkkiliikkeessä TECH-testerillä.
Itse sen pystyy tekemään ohejeiden mukaan, joka löytyy tuolta (englanniksi, mutat simppeliä) -> http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.u ... _codes.htm
Itse sen pystyy tekemään ohejeiden mukaan, joka löytyy tuolta (englanniksi, mutat simppeliä) -> http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.u ... _codes.htm

Kannen alta löytyy liitin (jonka päällä luultavasti suojus, joka pitää ensin irroittaa).

Yhdistä liittimen 5:s ja 6:s kohta johdonpätkällä.

Sitten virrat päälle (ei käyntiin) ja ottamaan ylös mitä mittaristossa oleva vika valo vilkuttaa.
Kysyn tässä samalla, kun omaan viestiini ei vastattu aiemmin: Mitä tarkoittaa vikakoodi 0505 Idle Control System Malfunction ? Tyhjäkäyntimoottorin vika vai mikä ?
Irroita käsijarrun alla oleva kansi.

Kannen alta löytyy liitin (jonka päällä luultavasti suojus, joka pitää ensin irroittaa).

Yhdistä liittimen 5:s ja 6:s kohta johdonpätkällä.

Sitten virrat päälle (ei käyntiin) ja ottamaan ylös mitä mittaristossa oleva vika valo vilkuttaa.
Kysyn tässä samalla, kun omaan viestiini ei vastattu aiemmin: Mitä tarkoittaa vikakoodi 0505 Idle Control System Malfunction ? Tyhjäkäyntimoottorin vika vai mikä ?
Kai tuo suomennettuna meinaa tyhjäkäyntisäätimen toimintahäiriötä, että siitä sitten.Opelrun kirjoitti:Kysyn tässä samalla, kun omaan viestiini ei vastattu aiemmin: Mitä tarkoittaa vikakoodi 0505 Idle Control System Malfunction ? Tyhjäkäyntimoottorin vika vai mikä ?
MB W201 190D OM605 powered with Holset