riittääkö renkaan kantavuus?? omegassa.

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

oon itsekin ajanut omegalla missä oli 235/45-17 rengastus ja aivan hirvittävä uratutka.kulmat perseellään ei siinä sen kummempaa.

Esson baarissa ei oo ikinä tarvinnu autoilla leuhkia saati sit pelkillä renkailla.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
ouppelixi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ouppelixi »

Megaman kirjoitti:Mitä leveämpi ja matalampi,sen paskempi kyyti maantiellä.Valitettava tosiasia.
Joo olen samaa mieltä kanssasi, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tota 205/50 17" sarjan nastoja ja sit niiden hinta tilattuna (ei voi odottaa) on yllättävästi kalliimpi kuin noi leeveemmät. :roll: Meilläpäin on tiet myös urilla ja omega kyllä vetelee niissä, mää kävin kesällä säädättämässä noi kulmat mutta vetelee vieläkin, eli ominaisuus taas! :yawn: :yawn: -(z)-
Ascona 2.0 S vm. 1980
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

ouppelixi kirjoitti:
Megaman kirjoitti:Mitä leveämpi ja matalampi,sen paskempi kyyti maantiellä.Valitettava tosiasia.
Joo olen samaa mieltä kanssasi, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tota 205/50 17" sarjan nastoja ja sit niiden hinta tilattuna (ei voi odottaa) on yllättävästi kalliimpi kuin noi leeveemmät. :roll: Meilläpäin on tiet myös urilla ja omega kyllä vetelee niissä, mää kävin kesällä säädättämässä noi kulmat mutta vetelee vieläkin, eli ominaisuus taas! :yawn: :yawn: -(z)-
Jos ei säädöt auta,saattaa syy löytyä väljistyneestä apusimpukasta.On tyyppivika noissa ompuissa ja aiheuttaa vetelyä.
Teräväreunaiset renkaat aiheuttaa myös enemmän levottomuutta,kuin pyöreäolkaiset.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Jartsa kirjoitti: Esson baarissa ei oo ikinä tarvinnu autoilla leuhkia saati sit pelkillä renkailla.
Juu,kuhan nyt vähän kärjistin... :wink:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
ouppelixi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ouppelixi »

Megaman kirjoitti: Jos ei säädöt auta,saattaa syy löytyä väljistyneestä apusimpukasta.On tyyppivika noissa ompuissa ja aiheuttaa vetelyä.
Teräväreunaiset renkaat aiheuttaa myös enemmän levottomuutta,kuin pyöreäolkaiset.
täytyy tarkastaa se apusimpukka sitten?? Ku vaan tietäis miten,, :oops: Kokeillaan hakua tai saa sen joku mulle kertoakin :wink: Kiitos !
Ascona 2.0 S vm. 1980
Vastaa Viestiin