oon itsekin ajanut omegalla missä oli 235/45-17 rengastus ja aivan hirvittävä uratutka.kulmat perseellään ei siinä sen kummempaa.
Esson baarissa ei oo ikinä tarvinnu autoilla leuhkia saati sit pelkillä renkailla.
riittääkö renkaan kantavuus?? omegassa.
-
Jartsa
- 'Diplomat'

-
ouppelixi
- 'Senator'

Joo olen samaa mieltä kanssasi, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tota 205/50 17" sarjan nastoja ja sit niiden hinta tilattuna (ei voi odottaa) on yllättävästi kalliimpi kuin noi leeveemmät.Megaman kirjoitti:Mitä leveämpi ja matalampi,sen paskempi kyyti maantiellä.Valitettava tosiasia.
Ascona 2.0 S vm. 1980
-
Megaman
- 'Diplomat'

Jos ei säädöt auta,saattaa syy löytyä väljistyneestä apusimpukasta.On tyyppivika noissa ompuissa ja aiheuttaa vetelyä.ouppelixi kirjoitti:Joo olen samaa mieltä kanssasi, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tota 205/50 17" sarjan nastoja ja sit niiden hinta tilattuna (ei voi odottaa) on yllättävästi kalliimpi kuin noi leeveemmät.Megaman kirjoitti:Mitä leveämpi ja matalampi,sen paskempi kyyti maantiellä.Valitettava tosiasia.Meilläpäin on tiet myös urilla ja omega kyllä vetelee niissä, mää kävin kesällä säädättämässä noi kulmat mutta vetelee vieläkin, eli ominaisuus taas!
![]()
![]()
Teräväreunaiset renkaat aiheuttaa myös enemmän levottomuutta,kuin pyöreäolkaiset.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
-
Megaman
- 'Diplomat'

-
ouppelixi
- 'Senator'

täytyy tarkastaa se apusimpukka sitten?? Ku vaan tietäis miten,,Megaman kirjoitti: Jos ei säädöt auta,saattaa syy löytyä väljistyneestä apusimpukasta.On tyyppivika noissa ompuissa ja aiheuttaa vetelyä.
Teräväreunaiset renkaat aiheuttaa myös enemmän levottomuutta,kuin pyöreäolkaiset.
Ascona 2.0 S vm. 1980