F20 kytkin ravistaa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Arskari
'Admiral'
'Admiral'

F20 kytkin ravistaa

Viesti Kirjoittaja Arskari »

Juu eli calibra -91 C20xe motilla sai uuden kytkimen viimeviikolla. Vaihdoin itse tallin lattialla. Mutta tällä viikolla liikkeelle lähdöissä sekä pienemmälle vaihdettaessa tuntuu pieni ravistus....?
Mistä johtuu? Uusi kytkinhän keskittyy itsestään kun vaihdelaatikon akselin työntää asetelman läpi ja sitten kiristää asetelman. Vaihdoin siis kytkimen laatikon huoltoluukun kautta.
Viimeviikolla heti vaihdon jälkeen muistaakseni ei ravistusta heti tuntunut. Mutta kun muija ajoi autolla n.500km niin näin kävi :D liekö sitten muijan tekosia.
Opel Senator C30SE.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Katos Arskari on hengissä! :o Minkä merkkisen kytkimen laitoin Calibraan?

Jonkun motonetin peruspaketin. Hinta oli joku 158€. Ei noilla intin päivärahoilla metrosta alkuperäisiä ostella :D.
Opel Senator C30SE.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Ostin aikanaan Motonetistä tuollaisen kytkinpaketin C20XE Vectraani ja merkkinä oli LUK. ;) Sittemin ne paketit alkoi olemaan sellaisia pirteän vihreitä italialaisia. :roll:
Ootkos jo itse päässyt kokeilemaan, että ravistaako se kytkin todellakin?

siis itse sen huomasinkin. Tulin viikko remontin jälkeen lomille niin ravistus oli alkanut. Ei muija ollu huomannu mitään :D ajellu vaan tyytyväisenä. Meinaan remotti viikonloppuna ravistusta ei vielä ilmennyt... olisin varmaan huomannut sen jo silloin. Noh jos se tosta ei pahene niin täytyy varmaan vaan todeta että motonetin paketti oli maanantai kappale....
Opel Senator C30SE.
Vastaa Viestiin