Takavalojen tummennus
Takavalojen tummennus
Elikäs mikä olis paras konsti tummentaa takavalot? Ihan sprayllako vaan? Jos spraylla, niin minkäs sävysellä mustalla? Pitäisi saada homma hoidettua vielä niinkin, että katsastuksessa ei tule sanomista 
Menet maali kauppaan ja ostat mustaa ja lakkaa...Sekoitat maalin sekaan lakkaa ja ruiskutat ohuita kerroksia, niin kauan kuin tummuus aste on riittävä, tällä tapaa itse olen tehnyt ja hyvä tullut...
Ps. Ei kannata sitten hirveesti laittaa sitä maalia, muuten menee jo ekalla liian tummiksi, eli todella laihaa seosta ja monta kerrosta vedät, niin hyvä tulee.
Ps. Ei kannata sitten hirveesti laittaa sitä maalia, muuten menee jo ekalla liian tummiksi, eli todella laihaa seosta ja monta kerrosta vedät, niin hyvä tulee.
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Valitettavasti en omista ruiskua.......-JMV- kirjoitti:Menet maali kauppaan ja ostat mustaa ja lakkaa...Sekoitat maalin sekaan lakkaa ja ruiskutat ohuita kerroksia, niin kauan kuin tummuus aste on riittävä, tällä tapaa itse olen tehnyt ja hyvä tullut...
Itse käytin motipin tuning line sarjan valmista valojen sävytykseen tarkoitettua lakkaa.
Tuota saa useissa väreissä ja on helppo maalata. Hintakaan ei ole paha kun maksoin muistaakseni 6 euroa purkista. Projektiosiossa voi käydä katsomassa millaista jälkeä tuolla saa aikaan, kuvia siis minun projektitopickissa.
Tässä vielä linkki pdf tiedostoon jossa tietoa tuotteesta:
http://www.fixus.fi/www/fixuswww.nsf/sp ... koismaalit
Tuota saa useissa väreissä ja on helppo maalata. Hintakaan ei ole paha kun maksoin muistaakseni 6 euroa purkista. Projektiosiossa voi käydä katsomassa millaista jälkeä tuolla saa aikaan, kuvia siis minun projektitopickissa.
Tässä vielä linkki pdf tiedostoon jossa tietoa tuotteesta:
http://www.fixus.fi/www/fixuswww.nsf/sp ... koismaalit
Itse ainakin otan varman päälle ja vaihdan vakiot takaisin paikalleen katsastukseen.Toxic kirjoitti:Eikä kenelläkään ole ollut ongelmia katsastuksen kanssa?
Ja tuo katsastuskin vähän riippuu että maalaatko valot ihan mustaksi vai sävytätkö vain hitusen.
Ja jos asiallisesti tekee niin eiköhän ne mene läpi
Edellisessä autossa oli kyllä itse sprayllä tummennetut, takavilkkuja myöten punaiset lasit, vilkutki näytti vilkuttaessa punaisilta, eikä konttorilla sanottu mitään. Mustien kans en oo kokeillu, mutta oranssilta vilkku ainaki mustan läpi näyttää, mitä nyt vähä himmeämmältä. Kannattaa varoa valumia.
Maltilla kun tummentaa, ei luulisi olevan ongelmia. Tosin jos inssi on oikeen virkaintoinen, niin saattaa jäädä leima saamatta.
Itsellä on Irmscherin tummat takalamput ja niitä on vielä aavistuksen tummennettu (ruiskulla) lakalla johon sekoitettu mustaa pigmenttiä. BTW, vedin samalla kokeilumielessä roskiin menossa olleet harmaaksi hiekkapaperilla hiotut etuvilkut tummiksi ja niistä tuli kuin uudet. Ei muuten narahtanu katsastuksessa niistäkään
Itsellä on Irmscherin tummat takalamput ja niitä on vielä aavistuksen tummennettu (ruiskulla) lakalla johon sekoitettu mustaa pigmenttiä. BTW, vedin samalla kokeilumielessä roskiin menossa olleet harmaaksi hiekkapaperilla hiotut etuvilkut tummiksi ja niistä tuli kuin uudet. Ei muuten narahtanu katsastuksessa niistäkään
Vectra 2000