Astran F -92 sisäilmakierto
Astran F -92 sisäilmakierto
Onkos kellään tietoo miten saa pois käytöstä sen ku jääny luultavasti päälle ku ikkunat heti huuruun ku on vähän kosteampaa..
Ainakin vm. 94 astrassa toi nappi toimi alipaineella ja jos paineet hukassa, pysyy läppä samassa asennossa (kiinni) ja on siis aina sisäilmankierto päällä. Sama ongelma joskus ~5v sitten ja muistaakseni pääsin läppään käsiksi purkamalla sen keskikonsolin ja apumiehen jalkatilasta kaiken irtoavan.
Sen läpän sain pysymään aiki tukkimalla sopivan letkun, ennen itse kytkintä.
Se kytkin oli mulla ainakin rikki ja uuteen en viitsinyt investoida, taisi olla kalliskin.
Sen läpän sain pysymään aiki tukkimalla sopivan letkun, ennen itse kytkintä.
Se kytkin oli mulla ainakin rikki ja uuteen en viitsinyt investoida, taisi olla kalliskin.
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Olen käyttänyt just tossa Astrassa kerran, kun edessä oli valoissa haiseva idänihme.. samalla kerralla se sitten hajosikin ja joutu aika homman tekemään, että sen sai pois päältä.
En keksi muuta käyttöä, kuin juuri tuo hetkellisen hajuhaitan välttämisen.
En keksi muuta käyttöä, kuin juuri tuo hetkellisen hajuhaitan välttämisen.
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
suomessa on niin vähän ruuhkia ja tunneleita että ei sillä paljoa virkaa ole.Riisikippo kirjoitti:vähän OT.. mut mitä virkaa tolla sisäilman kierolla on?
itse käytän sitä lähes päivittäin kun työmatkalle sattuu bio kaatopaikka kaikkineen tuoksuineen.
saahan sillä teoriassa kovalla pakkasella auton sisätilat lämpenemään hiukan nopeammin (jos on vaan muistanut ensin käyttää sisätilanlämmitintä.) käytännössä saa ikkunat huuruun ja tuulilasin alareunaan halkeaman.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Mikähän tuossa sisäilmankierron nappulassa mahtaa olla vikana, kun itsellä se ainakin kovilla pakkasilla jää pohjaan, eikä nouse ennenkuin autossa on todella lämmin. Pari kertaa erehtynyt käyttämään sitä -20°C - -30°C pakkasilla ja nappula jää aina pohjaan. Ei ole kiva ajaa ikkunat rakosillaan noilla pakkasilla... Lämpösillä keleillä ei ole ikinä ollut vastaavaa ongelmaa, kun olen testaillut. Mahtaakohan siellä jäätyä joku tukkoon, mikä sitten sulaa auton lämmetessä?