astra G sedan OPC line auto on myyty :(

Esittele Opel-projektisi tai autosi
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Jube-setä kirjoitti:Tämä on minun silmään sopiva projekti! Ei oo kuttaperkaa eikä muutakaan normaalikäyttöä estävää. :)
Juu ei lähetä sille tommisbillet linjalle ollenkaan :)
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

TEPE kirjoitti:Jos löydät jostain ehyet umpiot, niin kyllä mää voin semmoset tehä :D Kirkkaat valothan ne vakiona on pitsi jos auto on 2003 -> uudempi kun niissä ne tummat umpiot on vakiona.
Pitää pitää silmät auki jos tulee vastaan :) Nyt kyllä just ostin merkittömän maskin... Saa nähdä onnistunko sen itse saamaan paikalleen ;)
TEPE
'Senator'
'Senator'

maritus kirjoitti:
TEPE kirjoitti:Jos löydät jostain ehyet umpiot, niin kyllä mää voin semmoset tehä :D Kirkkaat valothan ne vakiona on pitsi jos auto on 2003 -> uudempi kun niissä ne tummat umpiot on vakiona.
Pitää pitää silmät auki jos tulee vastaan :) Nyt kyllä just ostin merkittömän maskin... Saa nähdä onnistunko sen itse saamaan paikalleen ;)
Rohkeasti vaan yrittämään :) hyvä tulee
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

vielä palatakseni noihin valoihin niin viitsisitkö kirjotella ohjeet myös etu umpioiden irroitukseen niin ei tarvis sitten ihmetellä kun irrottelee. :oops:
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Pinohiiri kirjoitti:vielä palatakseni noihin valoihin niin viitsisitkö kirjotella ohjeet myös etu umpioiden irroitukseen niin ei tarvis sitten ihmetellä kun irrottelee. :oops:
Vastailen vaikka ei kysymystä mulle heitettykään..

Joudut ottamaan etupuskurin pois(tai siis suotavaa on ottaa, onnistuu ilmankin mutta jos omistat isot kädet niin älä ala kikkaileen :)).
Sisälokareiden päädäyissä alhaalla(alapuolella) sekä ylhäällä(rengaskotelon puolella) torx kannalla ruuvit(kokoa en muista)
"Maskin" kohdalla kaksi kiinnikettä jotka talttapää meisselillä nostat ylös siitä kolosta jolloin saat "lukituksen" auki ja kiinnike irtoaa nätisti. Auton alla kolme kiinnikettä jotka toimii vastaavalla tavalla. Noi kaikki kun olet aukaisut niin etupuskurin päät lähtevät irti lokarista ulospäin vetämällä, sen jälkeen noukit irtonaisen puskurin lattialta. Eli ota vaikka joku kaveriksi tuohon ettei tule oho-naarmuja jos puskuri sattuu tippumaan lattialle. Onnistuu helposti yksinkin tuo irroitus kun tietää homman.
Jos autossasi on sumarit niin irroittele ennen puskurin irroittusta sumarinjohdot. Ja pesurit saa ainakin itseltä letkuista irti kun puskuri on jo "maassa".
Pääsääntöisesti noin irtoaa puskuri. Tuon operaation jälkeen onkin kaikki umpion kaikki pultit esillä..

nyt kun kerkesin kirjoittaa tuon koko litanian niin mietin että tarkoititko kenties umpion purkamista?? :oops:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Kiitän ohjeista!! ja ne umpion purku ohjeet tuli jo aikasemmin. :D
TEPE
'Senator'
'Senator'

Kaitzu oli antanu kyllä melkosen tyhjentävän vastauksen :) Noinhan se menee. Hitto kun tuli mieleen että oisko häijy jos maalaisikin valkealla ne umpiot :) tarvis vaan olla valkea auto. Noo tehkää joku semmonen niin katsotaan mille näyttää :)
TEPE
'Senator'
'Senator'

Ei tää auto oikein nyt edisty, puskuri on saatu eteen laitettua mutta siinäpä ne mitä on tullu tehtyä. Alustaa ei raaskis vakiosta ruveta pudottamaan, kun on niin mukava ajaa tuolla pehmeällä, mutta kai se pitää itteä sen veran rankasta, että maavaraa joutuu pienentämään...Listat menee korinväriseksi ja katotaan sitten maalataanko muuta. Takaluukun päälle ehkä semmonen M3 look lippa??? Kauhia homma värkätä, mutta katotaan :)

Kuva
Kuva

Takavaloumpioita hieman modailin samalla

Kuva

Olen pahoillani kuvien laadusta...
TEPE
'Senator'
'Senator'

auto menee ilmeisesti myyntiin joten se ketä auto kiinnostaa niin voi ottaa minuun yhteyttä. Vaihdossa voi yrittää antaa 89 vuosimallin(katiton) seh koneella olevan a vectran ja plussaa olisi jos löytyis 4x4 mallina.
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

ota vaihossa -99 135tkm ajeltu 1.6 8v, ruostesuojattu ja täydellisesti huolellettu clubi astra, metallipunainen :).
Vectra C Estate -07
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

TEPE kirjoitti:auto menee ilmeisesti myyntiin joten se ketä auto kiinnostaa niin voi ottaa minuun yhteyttä. Vaihdossa voi yrittää antaa 89 vuosimallin(katiton) seh koneella olevan a vectran ja plussaa olisi jos löytyis 4x4 mallina.
Mä olisin voinut kelputtaa ton takapuskurin ja helmat ainakin :lollis:
TEPE
'Senator'
'Senator'

whathifi kirjoitti:ota vaihossa -99 135tkm ajeltu 1.6 8v, ruostesuojattu ja täydellisesti huolellettu clubi astra, metallipunainen :).

No jos se sun astra maksaa 1000e korkeintaan niin sitten :) Pitää hommata isompi vetoauto, niin siksi ottasin vaihdossa vaan edullisia vanhoja vectroja jos tarvii toisen auton :) Katsotaan nyt missä vaiheessa pistän kotteron myyntiin :)
TEPE
'Senator'
'Senator'

maritus kirjoitti:
TEPE kirjoitti:auto menee ilmeisesti myyntiin joten se ketä auto kiinnostaa niin voi ottaa minuun yhteyttä. Vaihdossa voi yrittää antaa 89 vuosimallin(katiton) seh koneella olevan a vectran ja plussaa olisi jos löytyis 4x4 mallina.
Mä olisin voinut kelputtaa ton takapuskurin ja helmat ainakin :lollis:

Heh. Et oo ainoa joka niitä on kysellyt :)
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

minkähän näköinen tulis jos maalaisi ne kromipinnat korinvärillä (hopealla siis, itsellä sen värinen), tuossa olisi ylimääräiset valotkin joista saisi ne pinnat otettua jos haluaisi testailla..

et sattumalta ole kokeillut?
Vectra C Estate -07
TEPE
'Senator'
'Senator'

whathifi kirjoitti:minkähän näköinen tulis jos maalaisi ne kromipinnat korinvärillä (hopealla siis, itsellä sen värinen), tuossa olisi ylimääräiset valotkin joista saisi ne pinnat otettua jos haluaisi testailla..

et sattumalta ole kokeillut?
no miettinyt olen kyllä. Se on vähän makuasia. Kauhiasti se ei normaalista poikkea. On jos olet nähnyt niitä astroja joissa on ne mattigin tuplavalot ilman lasia niin siitä kun miettis että laittaa lasin päälle....ehkä tai sitten ei sinne päinkään :) avaa yhdet valot ja maalaa ne korin väriseksi mutta älä liimaa sitä lasia takaisin vaan mallaa auton keulaan ensin. Ja jos ei ole hyvä niin pistä mustaksi ja paa myyntiin. Mää tiedän että täällä olisi sellasille ostajia :)
Vastaa Viestiin