Juu ei lähetä sille tommisbillet linjalle ollenkaanJube-setä kirjoitti:Tämä on minun silmään sopiva projekti! Ei oo kuttaperkaa eikä muutakaan normaalikäyttöä estävää.
astra G sedan OPC line auto on myyty :(
Pitää pitää silmät auki jos tulee vastaanTEPE kirjoitti:Jos löydät jostain ehyet umpiot, niin kyllä mää voin semmoset tehäKirkkaat valothan ne vakiona on pitsi jos auto on 2003 -> uudempi kun niissä ne tummat umpiot on vakiona.
Rohkeasti vaan yrittämäänmaritus kirjoitti:Pitää pitää silmät auki jos tulee vastaanTEPE kirjoitti:Jos löydät jostain ehyet umpiot, niin kyllä mää voin semmoset tehäKirkkaat valothan ne vakiona on pitsi jos auto on 2003 -> uudempi kun niissä ne tummat umpiot on vakiona.
Nyt kyllä just ostin merkittömän maskin... Saa nähdä onnistunko sen itse saamaan paikalleen
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Vastailen vaikka ei kysymystä mulle heitettykään..Pinohiiri kirjoitti:vielä palatakseni noihin valoihin niin viitsisitkö kirjotella ohjeet myös etu umpioiden irroitukseen niin ei tarvis sitten ihmetellä kun irrottelee.
Joudut ottamaan etupuskurin pois(tai siis suotavaa on ottaa, onnistuu ilmankin mutta jos omistat isot kädet niin älä ala kikkaileen
Sisälokareiden päädäyissä alhaalla(alapuolella) sekä ylhäällä(rengaskotelon puolella) torx kannalla ruuvit(kokoa en muista)
"Maskin" kohdalla kaksi kiinnikettä jotka talttapää meisselillä nostat ylös siitä kolosta jolloin saat "lukituksen" auki ja kiinnike irtoaa nätisti. Auton alla kolme kiinnikettä jotka toimii vastaavalla tavalla. Noi kaikki kun olet aukaisut niin etupuskurin päät lähtevät irti lokarista ulospäin vetämällä, sen jälkeen noukit irtonaisen puskurin lattialta. Eli ota vaikka joku kaveriksi tuohon ettei tule oho-naarmuja jos puskuri sattuu tippumaan lattialle. Onnistuu helposti yksinkin tuo irroitus kun tietää homman.
Jos autossasi on sumarit niin irroittele ennen puskurin irroittusta sumarinjohdot. Ja pesurit saa ainakin itseltä letkuista irti kun puskuri on jo "maassa".
Pääsääntöisesti noin irtoaa puskuri. Tuon operaation jälkeen onkin kaikki umpion kaikki pultit esillä..
nyt kun kerkesin kirjoittaa tuon koko litanian niin mietin että tarkoititko kenties umpion purkamista??
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Ei tää auto oikein nyt edisty, puskuri on saatu eteen laitettua mutta siinäpä ne mitä on tullu tehtyä. Alustaa ei raaskis vakiosta ruveta pudottamaan, kun on niin mukava ajaa tuolla pehmeällä, mutta kai se pitää itteä sen veran rankasta, että maavaraa joutuu pienentämään...Listat menee korinväriseksi ja katotaan sitten maalataanko muuta. Takaluukun päälle ehkä semmonen M3 look lippa??? Kauhia homma värkätä, mutta katotaan 

Takavaloumpioita hieman modailin samalla

Olen pahoillani kuvien laadusta...

Takavaloumpioita hieman modailin samalla

Olen pahoillani kuvien laadusta...
whathifi kirjoitti:ota vaihossa -99 135tkm ajeltu 1.6 8v, ruostesuojattu ja täydellisesti huolellettu clubi astra, metallipunainen.
No jos se sun astra maksaa 1000e korkeintaan niin sitten
maritus kirjoitti:Mä olisin voinut kelputtaa ton takapuskurin ja helmat ainakinTEPE kirjoitti:auto menee ilmeisesti myyntiin joten se ketä auto kiinnostaa niin voi ottaa minuun yhteyttä. Vaihdossa voi yrittää antaa 89 vuosimallin(katiton) seh koneella olevan a vectran ja plussaa olisi jos löytyis 4x4 mallina.
Heh. Et oo ainoa joka niitä on kysellyt
no miettinyt olen kyllä. Se on vähän makuasia. Kauhiasti se ei normaalista poikkea. On jos olet nähnyt niitä astroja joissa on ne mattigin tuplavalot ilman lasia niin siitä kun miettis että laittaa lasin päälle....ehkä tai sitten ei sinne päinkäänwhathifi kirjoitti:minkähän näköinen tulis jos maalaisi ne kromipinnat korinvärillä (hopealla siis, itsellä sen värinen), tuossa olisi ylimääräiset valotkin joista saisi ne pinnat otettua jos haluaisi testailla..
et sattumalta ole kokeillut?