B-omegan antenni
B-omegan antenni
Eli jos oon oikein ymmärtänyt niin tuo kyseinen kapistus on takalasin langoissa mutta onko kaikissa ja tuleeko sieltä johto kojelaudan sisään soittimen taakse? Ihmettelin vain kun mulla kuuluu tuo radio aika huonosti välillä ja huomasin että mulla on laitettu tohon sellainen tuulilasiantenni kojelaudan etureunaan. Vois kyllä heivata sen helvettiin jos vaan alkuperiselle löytyy tuo johto.
Todennäköisesti väärässä.
Tai takasivulaseissa, kuten mm. v70ascona_c kirjoitti:Kuten kirjoitin, niin takalasiantenni on vain sedan -malleissa. Karavaanissa on normaali kattoantenni.janne81 kirjoitti:Onkos caravanissa ?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Tarviit muuten keinosiementäjän käden, jos se johto on mennyt siitä normaalipaikaltaa sinne alas, tippunut tavallaan sinne johtosarjojen väliin. Itse vaihdoin radiota aikoinaan ja onnistuin tiputtamaan sen alkuperäisen johdon sinne sarjojen väliin. Sinne tosin pääsee sieltä jalkatilan puolelta, en muista kummalta puolen. Saa työnnettyä sen johdon sinne ylös.omega16T kirjoitti:Ok, täytyypäs tutkia tuo kojelaudan sisus tarkemmin josko se siellä jossakin olis.
Tuota toista omegaa purkaessa huomannu ton "lievän" tilanpuutteen tuolla kojelaudan sisälläSavolainen kirjoitti:Tarviit muuten keinosiementäjän käden, jos se johto on mennyt siitä normaalipaikaltaa sinne alas, tippunut tavallaan sinne johtosarjojen väliin. Itse vaihdoin radiota aikoinaan ja onnistuin tiputtamaan sen alkuperäisen johdon sinne sarjojen väliin. Sinne tosin pääsee sieltä jalkatilan puolelta, en muista kummalta puolen. Saa työnnettyä sen johdon sinne ylös.omega16T kirjoitti:Ok, täytyypäs tutkia tuo kojelaudan sisus tarkemmin josko se siellä jossakin olis.
Todennäköisesti väärässä.