B-omegan antenni

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

B-omegan antenni

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Eli jos oon oikein ymmärtänyt niin tuo kyseinen kapistus on takalasin langoissa mutta onko kaikissa ja tuleeko sieltä johto kojelaudan sisään soittimen taakse? Ihmettelin vain kun mulla kuuluu tuo radio aika huonosti välillä ja huomasin että mulla on laitettu tohon sellainen tuulilasiantenni kojelaudan etureunaan. Vois kyllä heivata sen helvettiin jos vaan alkuperiselle löytyy tuo johto.
Todennäköisesti väärässä.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Alkuperäinen antenni on jokaisen sedan B-Omegan takalasissa. Kaksi pystyä "raitaa" ovat antennit.

Johto tulee radion taakse, perinteinen Opel -päällä oleva.
janne81
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja janne81 »

Onkos caravanissa ?
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

ascona_c kirjoitti:Alkuperäinen antenni on jokaisen sedan B-Omegan takalasissa. Kaksi pystyä "raitaa" ovat antennit.

Johto tulee radion taakse, perinteinen Opel -päällä oleva.
Ok, täytyypäs tutkia tuo kojelaudan sisus tarkemmin josko se siellä jossakin olis.
williami
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja williami »

janne81 kirjoitti:Onkos caravanissa ?
mulla ainakin mv6:sesa perinteinen piiska takaluukun etupuolella
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Kuten kirjoitin, niin takalasiantenni on vain sedan -malleissa. Karavaanissa on normaali kattoantenni.
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

ascona_c kirjoitti:
Kuten kirjoitin, niin takalasiantenni on vain sedan -malleissa. Karavaanissa on normaali kattoantenni.
Tai takasivulaseissa, kuten mm. v70
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

omega16T kirjoitti:Ok, täytyypäs tutkia tuo kojelaudan sisus tarkemmin josko se siellä jossakin olis.
Tarviit muuten keinosiementäjän käden, jos se johto on mennyt siitä normaalipaikaltaa sinne alas, tippunut tavallaan sinne johtosarjojen väliin. Itse vaihdoin radiota aikoinaan ja onnistuin tiputtamaan sen alkuperäisen johdon sinne sarjojen väliin. Sinne tosin pääsee sieltä jalkatilan puolelta, en muista kummalta puolen. Saa työnnettyä sen johdon sinne ylös.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Savolainen kirjoitti:
omega16T kirjoitti:Ok, täytyypäs tutkia tuo kojelaudan sisus tarkemmin josko se siellä jossakin olis.
Tarviit muuten keinosiementäjän käden, jos se johto on mennyt siitä normaalipaikaltaa sinne alas, tippunut tavallaan sinne johtosarjojen väliin. Itse vaihdoin radiota aikoinaan ja onnistuin tiputtamaan sen alkuperäisen johdon sinne sarjojen väliin. Sinne tosin pääsee sieltä jalkatilan puolelta, en muista kummalta puolen. Saa työnnettyä sen johdon sinne ylös.
Tuota toista omegaa purkaessa huomannu ton "lievän" tilanpuutteen tuolla kojelaudan sisällä :D
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Mulla se antennijohto on ainakin siinä alkuperäisessä johtosarjassa kiinni.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

mullaki tais olla teipattuna johonki johtonippuu.. taitaa olla taas melko halpaa kaapelia kun tuntus ottavan melko herkästi häiriötä. en oo kyl yhessäkää b omegan fakus nähny takasivulaisessa antennia.. tai sit en vaa oo osannu kiinnittää huomiota.
Vastaa Viestiin