eli astra 1.8 16v vm95
koodit 19,24,73,81,82,83,93,
ja sen verran olen ottanu selvää et nää kaikki tarkottaa että on alhainen jännite, mutta 3 eri akkua koitettu,ja kaikis on niin pal virtaa et auto lähtee käyntiin eli ei vissiin ole siitä että akku olis loppu, ja kun se varajärjestelmä on pääl, niin sen takia kyselen mitä tars tehä et sais sen pois ja auto kävis paremmin.
koodit 19,24,73,81,82,83,93, miten saa pois
No ne alijännitteestä kertovat koodit häviää iteksiin jonkin ajan päästä. Jos sul on menny jossai vaiheessa akku tyhjäksi, ni noi alhasesta jännitteestä johtuvat koodit jää muistiin joksikin aikaa. Ja varaohjelma on päällä koska joko kampiakselin asentotunnistin tai nokka-akselin asentotunnistin on paskana, niinkuin vikakooditkin kertoo.
Ja helpoiten selviää kumpi on paskana, kun ottaa jommasta kummasta tunnistimesta pistokkeen irti, jos auto lähtee käymään olet irroittanut viallisen tunnistimen johdon.
Vo tietysti olla maadoituksissakin vikaa kuten ylempänä sanottiin, mut tollasta lähtisin koittamaan.
Ja helpoiten selviää kumpi on paskana, kun ottaa jommasta kummasta tunnistimesta pistokkeen irti, jos auto lähtee käymään olet irroittanut viallisen tunnistimen johdon.
Vo tietysti olla maadoituksissakin vikaa kuten ylempänä sanottiin, mut tollasta lähtisin koittamaan.
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
joo tarvii koittaa lisä johdotustaCaLis kirjoitti:No ne alijännitteestä kertovat koodit häviää iteksiin jonkin ajan päästä. Jos sul on menny jossai vaiheessa akku tyhjäksi, ni noi alhasesta jännitteestä johtuvat koodit jää muistiin joksikin aikaa.
joo,itseasias se on muutaman kerran menny tyhjäks.![]()
Ja varaohjelma on päällä koska joko kampiakselin asentotunnistin tai nokka-akselin asentotunnistin on paskana, niinkuin vikakooditkin kertoo.
ala anturi vaihdettu, ja käynti parani vähän. mutkun on se järjestelmä pääl."niin se käy niinku, mun hyvä tuuri"eli huonosti. ja ylä anturi mitattiin. ja näytti olevan kunnos,"ja se on joskus vaihdettu jo kun siel on ehjä pilluliitos" mut henki mailman hommia noi anturi jutut. niissähän kiertää yhteinen virta 5v,+ sit ulkoinen virta, ja ohmit oli sillon kunnos myös, mut välillä se näytti sisäises kiertäväs järjestelmäs olevan 2,5v vaik kuuluis 5v. aattelin vaan et kun oli huono akku, ja auto ei käyny, et kyl se siit nousee kun on saatu uus anturi sisään ajettua, ja kun se v-järjestelmä oli pääl.
joo tän mä olen jostain lukenu"täällä"