B omegan huurtuminen
B omegan huurtuminen
Eli mulla on tollanen -96vm omega ja ikkunat menee todella helposti huuruun eikä meinaa millään aueta vaikka olisi täysi puhallus tuulilasille.. autossa on automaatti ilmastointi. Mikä neuvoksi?
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017
Mä en ole ainakaan koskaan mokomaa eco-nappulaa painanut. (Paitsi kerran parkkipaikalla, ja silloinkin auto sammus siihen paikkaan..) Kyllä se kaiken syö minkä sinne tankkiin kaataa. Pysyypä ikkunat auki paremmin. Varsinkin eteläsuomessa kun on nämä kelit kohdallaan taas..
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..

Re: B omegan huurtuminen
Oletko avannut tuon veden poistoputken ja tyhjentänyt kaukakon roskista (= jos et niin 100% varmuudella ilmanottokaukalossa lilluu vesi joten ei ihme että huurtuu) - putken pää on oikean takarenkaan takana.toneee kirjoitti:Eli mulla on tollanen -96vm omega ja ikkunat menee todella helposti huuruun eikä meinaa millään aueta vaikka olisi täysi puhallus tuulilasille.. autossa on automaatti ilmastointi. Mikä neuvoksi?
Lainaan tätä vähän..
Elikkäs samaa ongelmaa omegassa, huurtuu niin perkeleesti.
Tänä aamuna meinas hermo mennä ku täys puhallus ja tuulilasi ei vaan aukea. Ilmastointi on automaattinen, raitisilmasuodin vaihdettu ja kaukalo imuroitu lehdistä/havuista puhtaaksi..
Tämän lisäksi tuntuu vettä tulevan sisään jostain.. molemmilta puolilta matot märät edessä. Mikä nyt on tukossa tms, hermot menee ja "talviki" tulee??
Edit: Autona siis b-omega vm.99 automaatti-ilmastoinnilla
Kaikkia nappeja on paineltu päälle ja pois... sisäkierto ei tuntus olevan päällä, sillä kun sitä painaa niin puhaltimessa muuttuu selvästi ääni.
Elikkäs samaa ongelmaa omegassa, huurtuu niin perkeleesti.
Tänä aamuna meinas hermo mennä ku täys puhallus ja tuulilasi ei vaan aukea. Ilmastointi on automaattinen, raitisilmasuodin vaihdettu ja kaukalo imuroitu lehdistä/havuista puhtaaksi..
Tämän lisäksi tuntuu vettä tulevan sisään jostain.. molemmilta puolilta matot märät edessä. Mikä nyt on tukossa tms, hermot menee ja "talviki" tulee??
Edit: Autona siis b-omega vm.99 automaatti-ilmastoinnilla
Kaikkia nappeja on paineltu päälle ja pois... sisäkierto ei tuntus olevan päällä, sillä kun sitä painaa niin puhaltimessa muuttuu selvästi ääni.
Se on tuon automatiikan kirouksia.. puhallusta on enämpi jaloille kuin ylös jolloin lattialla oleva vesi höyrystyy laseille..
Helpoin on pitää ilmastointi päällä ja/tai puhallus suuntaus manuaalisena eli puhallus ylös jolloin se kosteus ei nouse sieltä lattialta..
Tais kulutus illa lähempänä 0.5l /100 ilmastointi päällä.. uudemmat kuluttaa vielä vähempi kun ne osaa säädellä tehoa tarpeen mukaan
Helpoin on pitää ilmastointi päällä ja/tai puhallus suuntaus manuaalisena eli puhallus ylös jolloin se kosteus ei nouse sieltä lattialta..
Tais kulutus illa lähempänä 0.5l /100 ilmastointi päällä.. uudemmat kuluttaa vielä vähempi kun ne osaa säädellä tehoa tarpeen mukaan
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Ei pysy ikkunat auki vaikka olis ilmastointiki päällä ja vaikka puhaltas minne. Aamulla sain pysymään huurteenpoistolla just sellasen postikortin kokosen alueen kirkkaana että näki jotain.
Ei tää mikään ominaisuus enää voi olla..
Kovasti kiinnostais mistä tuo vesi puskee sisään... Mistä porukalla on tullu vettä sisään näissä omegoissa (tuskin ensimmäinen olen)
Ei tää mikään ominaisuus enää voi olla..
Kovasti kiinnostais mistä tuo vesi puskee sisään... Mistä porukalla on tullu vettä sisään näissä omegoissa (tuskin ensimmäinen olen)
Tää kyllä mahollinen.kennon vuoto kyllä tuksahtais.ainakin perinteinen jäähdytysnesteen hajun lämpöhöyrynä erottaa hyvin.juhape kirjoitti:Käytä hakua ! Siellä on luultavasti sisäkierto jääny päälle.
mulla melkeen joka autossa,kun lähtee,ikkunat sulat mut kilsan pari ajaa ni jostain lunta tai vettä valahtaa kennolle ja sehän on niinku kiukaalle vettä heittäs.joskus pakko pysähtyä oottaan 5min et alkaa näkemään.myös se sisäkiertoon liittyen,että jostain takaa se ilma pitää poiskin päästävä.eli poistopuoli ilmalle oltava myös tukkeeton.on niin monella tapaa toteutettu,jostain luukun välistä jossain ym.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...